Reakcia na: Lurny #245775:
Pozri, Arriva je biznis. Načo by si oni kazili vzťahy s vodičmi, nebodaj ešte spôsobovali podstav a zaoberali sa týmito vecami, keď to objednávateľ nevyžaduje? Opakujem, za prvý rok trvania služby nedostala Arriva za takéto veci ani jednu pokutu od BSK. Ani jednu jedinú.Keby systém fungoval ako má, t.j. že dispečersky systém automaticky kontroluje odchýlky od CP a BSK za *každé jedno nadbehnutie* uloží príslušnú sankciu, hneď by to vyzeralo inak.
Ak je problém čakať na Zlatých Prieskoch, prečo nevyrovná náskok vozidlo o zastávku skôr?
oficiálna odpoveď na sťažnosť na nezastavenie na zastávke kde bolo 5 čakajúcich a to ešte v predstihu 3 minúty na zastávke Zlaté Piesky Nakoľko sa jedná o PAD (prímestská autobusová doprava), môže sa stať, že autobus príde do BA skôr ako určuje CP. V takom prípade autobus má postáť na zastávke na výstup a nástup na znamenie. Nemôže blokovať zastávku státím, aby počkal na presný odchod podľa CP.
Viko