V Košiciach je dopravný podnik na pokraji kolapsu už roky, bez ohľadu na posledné zmeny vo financovaní samospráv. Tamojšia situácia teda neznamená, že rovnaké veci sa zrazu začnú diať aj tu.
vzhladom na to ze objednavane vykony sa v meste +- 25 rokov nemenili ale mesto sa popri tom znacne rozrastlo do sirky (a pocet obyvatelov+navstevnikov na dennej baze tiez nemalo narastol) a chce presvedcit obyvatelov aby auta nepouzivali (a idealne ani nevlastnili), vyska objednavanych vykonov by sa sice zmenit mala, akurat ze smerom nahor a to dost poznatelne....
Vsak spravia klasicky ofajc. Obmedzia a zdrazia MHD, zvysia dane za nehnutelnost, zavedu parkovaciu politiku na este viac uliciach za vyssiu cenu, urcite sa pokusia spoplatnit vjazd do centra mesta, nariadia Mestapu viac pokutovat a potom chrumkavo sa budu vyvazat sluzobnym BMW na akciu, kde namaluju cyklociary na cestu, aby "pomohli Bratislavcanom, Bratislavcankam a Bratislavcano" rychlejsie cestovat po meste
Počet liniek nesúvisí s objemom výkonov. Zober si taký Trenčín pred reformou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Arrivaderci
Vsak spravia klasicky ofajc. Obmedzia a zdrazia MHD, zvysia dane za nehnutelnost, zavedu parkovaciu politiku na este viac uliciach za vyssiu cenu, urcite sa pokusia spoplatnit vjazd do centra mesta, nariadia Mestapu viac pokutovat a potom chrumkavo sa budu vyvazat sluzobnym BMW na akciu, kde namaluju cyklociary na cestu, aby "pomohli Bratislavcanom, Bratislavcankam a Bratislavcano" rychlejsie cestovat po meste