Reakcia na: birch #245339:
U L75 by som upravil trasovanie vrchom až po Tbiliskú. V súčasnej trase mala význam , keď fungovala Meopta , tlačiarne a kartografia čo vytváralo slušný dopyt na odvoz a zvoz zamestnancov. L59 súhlas . Určite by pomohla aj pri mimoriadnostiach a od Blumentálu čo to pobrala. Obišla by aj zápchy od rozhlasu po celej Vazovovej. Smerom do Petržalky by mohla zastavovať na nám. Slobody ešte alebo na Kollárovom nám. . Trochu by sa zacelili slzy za L5 a niečo by z Rače zastavovalo aj v hornom centre. Ideal by bolo zastavovanie na Zochovej. Ak už padla modla nezastavovania v celom centre.
ikarus31
Pípa to na každej druhej zastávke alebo keď autobus stojí v križovatke a niekto ide vedľa normálne po chodníku tak to tiež pípa úplne zbytočne. Keď to pípa na každej druhej zastávke tak logicky vodič ten zvuk začne časom ignorovať a tým pádom to celé stráca zmysel. Ten systém skrátka nevie rozoznať rizikovú situáciu.
Okrem toho to ani nie je spoľahlivé, niekedy to ani nezaregistruje auto ktoré prejde tesne vedľa autobusu alebo ho zaregistruje neskoro.
Ale najväčšia blbosť tohto systému je to že jeho umiestnením paradoxne vytvorili ešte väčší a nebezpecnejší mŕtvy uhol prednej časti vozidla pretože monitor s kamerou umiestnili priamo do výhľadu vodiča presne do toho rohového okienka ktoré tam je na to aby tento uhol minimalizovalo.
Akože myslel som že to bude fungovať lepšie takže do budúcna dúfam že sa to vylepší lebo ak majú mať rovanký nedomyslený systém aj ďalšie vozidlá tak to radšej nech tam nie je žiadny lebo je to vyhodenie peňazí.