Reakcia na: Ike #245120:
Hlavne si treba uvedomiť že ročná známka je legacy produkt z čias nalepovacích známok. Idea bola aby si všetci nemuseli prelepovať známky na Silvestra o polnoci. Pri elektronických známkach platných od hocikedy do hocikedy nie je dôvod na takýto produkt.Nemyslím si že tu bude niekto znevýhodnený. Áno, teoreticky niekto príde o mesiac platnosti, ale keďže pri ročnej známke sa predpokladá že človek si ju kupuje kontinuálne, tak aj tak platil každý rok raz, čo bude aj naďalej (ten mesiac čo doteraz získal "zadarmo" aj tak potom stratil na tom že ďalšiu ročnú si kúpil neskôr v priebehu roka). Nie je dôvod ten produkt ďalej držať v ponuke. Akurát môžu vznikať nejaké anomálie ak niekto predá auto v nejakom špecifickom období.
To mi pripomína moju prvú diaľničnú známku. Auto kúpené v septembri, dorazil som na poštu že by som rád ročnú známku a pani mala potrebu ma informovať že už je september

Valec
Netuším kde je v Prahe Černokostelecká, viem akurát že tam končí linka 7 (ak sa to už nezmenilo). Ak by tam pridali názov časti mesta, alebo číslo mestskej časti, nepovedalo by mi to o nič viac. Proste nenastúpim do električky len preto, že je to električka ak neviem kam ide.
Práve Praha je jeden z príkladov, kde sa na tabuliach zobrazuje konečná zastávka (bez ohľadu na dĺžku a veľkosť písma) bez akýchkoľvek úprav alebo doplnkov. A ak sa raz konečná zastávka volá podľa názvu MČ (Divoká Šárka), objektu (ÚD DP) alebo ulice (Spojovací), tak je vždy zobrazované na displejoch presne ten názov.