Este stale nie su dostupne strojove data, takze sa vsetko muselo kreslit cez vikend + vcera rucne. Zaroven, navrh bol mat S60/R60 len po Galantu a vytvorit novu linku 130B na useku BA - NZ / Surany, kedze by sa S60/R60 stala neprehladnou.
3 mesiace prevádzky špičkovej linky s pochabou nadväznosťou nespraví divy.
Rok prevádzky celotýždňovej a celodennej premávky linky s dodržanou nadväznosťou už môže spraviť divy - žial ale radšej spravili 622 do BA, ktorá mimochodom pôjde popri trati, tak tam môžu uviesť, že nadväzuje na vlaky. Nie, nenaväzuje, ale konkuruje. A to za cenu desiatok zrušených spojov v okolí nie súbežných s vlakmi, ale k vlakom - toto je pochovávanie IDS.
ešte k tým novým CP regiobusov: to, čo pôvodne ukazovalo od nedele cp-čko ohľadom liniek cez grinavskú stanicu, sa nakoniec ukázalo ako vycucané z prsta, ale zostali 2 problémy:
1. regiobusy budú na grinavskej stanici nadväzovať iba v smere od grobov na vlaky do bratislavy a opačne, rozväzujú sa prípoje od TT.
2. Prvé dve 527-ky z PK potichu preložili na východzie z Viničného, navyše cez víkend pôjde až tá o šiestej. Áno, tá prvá(PK, Radničné námestie 4:33) prišla spravidla na Grinavskú stanicu prázdna a na grinavskej stanici sme nastupovali dvaja, ale tá druhá(PK, Radničné námestie) zvykla brať už z námestia nejakých ľudí. Takže po novom ľudia, čo potrebovali ráno 527-ku už z PK(napr. dochádzka do čiernovodského Tesca a do industriálu na Zlatých Pieskoch), môžu hľadať alternatívne spojenia.
Myslím si, že ty už chceš naozaj veľa. Postupne buďme radi, že začali vôbec jazdiť, že už majú aj dôstojné označníky zastávky v regióne a....tam by som asi skončil, ja sa úspešne regionálnym vyhýbam a neľutujem, naposledy keď som ho chcel použiť, tak meškal 24 minút zo Záhoria v sedle, tak som to už s nimi vzdal. Hádať sa tam s vodičom o mojej ceste a tarife na karte (električenka) nemám potrebu, niektorí sú dokonca tak otrávení, že mi to dokáže znechutiť ráno.
A zas aby som len nepindal, ešte stále to bol pre mňa v bratislavských podmienkach šok, keď som sa cez víkend viezol výlukovou 95kou a vozidlový informačný systém ukazoval ozajstnú výlukovú trasu vozidla a bolo to aj vo (virtuálnych) tabuliach a vôbec...
Úprimný remeselný lokálny názov. Podporený nejakým tým sponzorským darom súkromného sektora pre zvýšenie povedomia o úprimných remeselných lokálnych názvoch, tipujem...
Zaujímalo by ma, či by právo konečného slova/veta pre nejakú odbornú komisiu koordinátora v prípade ako tomto, tak pri tých zmenách, čo sa tu riešia, viedlo k lepším výsledkom alebo by to akurát skončilo plejádou šotoexcesov...
Tí, čo máte vhľad do toho, ako to vyzerá v kuloároch: koľko z tých tu kritizovaných vecí - a nemyslím teraz mená zastávok - by bolo v lepšom stave, keby mal koordinátor "rozviazané ruky"?
Tu by som zapolemizoval. Ja by som povedal, že v celoštátnych databázach sa zastávka vedie ako Bratislava,Aupark, len lokálne sa používateľom (logicky) zobrazuje bez názvu mesta.
Aká je logika toho že označovače v regiobusoch na území mesta ponúkajú z karty len CL na 30 a 60 minút pre zóny 100+101 a nie celú ponuku lístkov? Ak je logika že pri jazde smer ASMN sa odbavuje ako v MHD, tak by aj ponuka mala byť rovnaká ako v MHD, nie?
Tento názov je návrhom mesta Modra, pre túto zastávku sa nepočítalo s zmenou. Ako sa k tomu dopracovali vedia len na MsÚ, odôvodnili to, že je to lokálny názov
Ja by som išiel ďalej a myslím si že aj prímestské spoje končiace v BA by mali zobrazovať len názov zastávky (bez "Bratislava, "). Myslím že na virtuálnej tabuli to tak aj je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ceres