Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: COLOR #24451:
Co by to nikoho nezaujimalo. Blokovanie je totiz aj na normalnom WAPe. Mam to odskusane. Uz sa aj mne na to blokovanie stazovalo viac ludi, su to svine to ET. A ja som si skor myslel, ze ET=ST. Ale aj to su nemecke svine 🙂
S499..... Skratka, NIKDY SI TO INAK NEROBIL 🙂
Reakcia na: Sarko #24475:
Mne je to JEDNO. VŽDY som tomu hovoril SU:-)!
I.
Reakcia na: S499.1023 #24455:

T3SUCS... Séria z roku 1982 je T3SUCS...
Reakcia na: d3k0 #24449:
Ešte kao vodič si pamätám biele tabule s červeným nápisom CEZ ŠAFÁRIKOVO NÁM. A NÁM FR. ZUPKU DO VOZOVNE JURAJOV DVOR. Lenže terazky máme moderný informačný systém, takže VIEŠ TO SA NEDÁ lebo NIKDY SA TO TAK NEROBILO.
I.
Reakcia na: Vladimír #24447:
Dlhé roky som to tak robil lenže VIEŠ, TO SA NEDÁ....:-/.
I.
Reakcia na: fobust #24437:
Eśte keby sa tak naučili ten "moderný informačný systém" používať a používali ho...
I.
Reakcia na: Vladimír #24420:
Keby som bol Kooperatívou, tak by som nechal premenovať na KOOPERATÍVA aspoň desať zastávok, nech je nejaká sranda a chaos. Keď sa môže v Prahe hlásiť "Nákladové nádraží Žižkov, příští zastávka Nákladové nádrží Žižkov", tak v BA by sa hlásilo "KOOPERATÍVA", nasleduje "KOOPERATÍVA".
Tiež by sa mohlo hlásiť "Nikdy sa to tak nerobilo, nasleduje EŠTE NIČ NEPRIŠLO"....:-).
I.
Reakcia na: Andy #24415:
Na premenovanie zastávky DPB na "U NESCHOPNÝCH kľudne tých 4.000,- dám - kúpim si o jeden historický tapedeck menej...
I.
Reakcia na: frenky #24397:
A to ho ako zdvíhali aj so živým substrátom či čo:-)?
I.
Reakcia na: Jano #24394:
Jedina že by bol miesto vlkov naložený olovenými rúrkami...
I.
Reakcia na: pista #24378:
Nie, T3 má podľa typu 15 -20 ton, K2 22 ton, K2S možno o chlp viac.
I.
Reakcia na: Martin Fundárek #24361:
A nemal tam zácvikára ktorý bol práve mimo stanovište?
I.
Reakcia na: J #24354:
Súdruhovia, ten jazvečík nie je logo ale symbol nízkopodlažnosti, logo je práve to, čo je v interiéri.
I.
Reakcia na: Papyr #24351:
Podstatné požiadavky: Odporová regulácia, najlepšie kontrolérom na priamy prúd, čiže po bratislavsky regulačom, absolútna bezúdržbovosť, možnosť GO kladivom a krompáčom, čo najdrahší elektronický informačný systém bez softwaru a bez akustickej časti, zberač podľa možnosti tyčový aby sa nejako zdövodnil prechod späť na pevné vedenie... a veľa by sa toho ešte našlo:-).
I.
Reakcia na: Mike #24346:
Myslím, že čím menej liniek v BA ktorá je samá radiála a len dve trasy cez centrum, tým lepšie. Petržlenka bude tiež len radiála a to ma na tom najviac irituje, pretože Petržlenka potrebuje SIEŤ električkových tratí.
I.
Reakcia na: fobust #24347:
Čo by bolo? Vektry s metrovým rozchodom. Na ULFy nemáme a ešte sto rokov nebudeme mať, NP je nutnosťou, tak veľký výber nie je.
I.
Reakcia na: d3k0 #24333:
Hehe, aké T3 sa zbytočne vyradili? Päťstováky? Však tie vozy už držali pokope len silou vôle.
I.
Reakcia na: Andy #24332:
No tak ja si socík pamätám tiež a keď som ako BEUS-ák išiel v noci domov, tak z Kamenného námestia mi išli autobusy 0:40 (134), 1:05 (139), 1:20 (144), 1:40 (144) atď..
12 jazdila v špičke po 4 minútach, 212 po 3 a podobne.
Boľševik stál za hovno, vozidlá boli zanedbané ale intervaly teda boli rozhodne hustejšie.
I.
Reakcia na: Vladimír #24326:
Ploišina PRE KOČÍKY? To hádam nie, kočík musí predsa logicky prísť do NP časti.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.