Asi skôr otázka do MHD KE, ale všeobecne to platí aj pre BA.
Prečo je v KE drvivá väčšina priechodov pre chodcov vyznačovaná cez električkovú trať?
https://www.youtube.com/watch?v=kgIXPZsQwQI
Prečo je v KE drvivá väčšina priechodov pre chodcov vyznačovaná cez električkovú trať?
https://www.youtube.com/watch?v=kgIXPZsQwQI
Železnice Slovenskej republiky - ŽSR plánujú modernizovať trate v hlavnom meste. Projekt Dopravný uzol Bratislava obsahuje postupnú dostavbu a obnovu železničných tratí a staníc v hlavnom meste za 654 - 883 mil. eur podľa variantu (pri cenách z roku 2019, keď bola vypracovaná štúdia). Projekt by sa mal aspoň čiastočne upraviť.
birch
Škoda tých NB18 na L93, Otokary alebo CapaCity by boli kvôli batožinovému priestoru vhodnejšie. Kiež by sa trochu poprehadzovala výprava, možno nejaké L96/L196 by si mohla vziať Petržalka a na L93 by sa presunuli Otokary.