no vidíš a ja akurát som ich stretol aj v 64 (Voz.Hroboňova-Hroboňova), čo som išiel tento úsek snáď 2-3krát v živote..a raz podľa mňa aj z Trnavského na Račianske v 64 (ale takto som chodil často aj inými linkami, čo prišlo skôr)
Denné (200+ dní ročne) dochádzanie do práce bývalou linkou 64 ráno a pooobede - revízor ani raz. To isté pre dnešnú linku 47. Zato linky končiace na letisku alebo HLST, tam stretnem revízora pomaly každý raz.
Ja ich pravidelne stretávam na NAGLS, v úseku Mokrohájska - Hroboňova, atď.
Takže to nie je o tom, že ich nestretávaš práve ty v iných úsekoch.
Keby sme si takto poskladali úseky, tak zistíme, že ich rádius je väčší ako sa zdá.
Súhlas. Z toho mála čo cestujem som ich vždy stretol len na úsekoch:
1) letisko-Avion (kým boli zóny 1 a 2, tak zásadne kontrolovali od Avionu a do Avionu jednu zastávku, vtedy som ich zvykol stretnúť aj pri vozovni Krasňany, to bola ryža )
2) okolie HLST
3) Eurovea (vždy keď idú z Olejkárskej, kontrolujú)
4) autobusová stanica (najčastejšie vždy nastupovali do 21 a 210 v úseku stanica-Krížna)
5) električky v úseku Račko-Šafko
Mimo týchto trás som revízora asi za 10 rokov nestretol ani raz a teda používam rôzne trasy, nie je to tak, že by som jazdil len v týchto spomínaných úsekoch).
Evidentne je z tejto súkromnej štatistiky jasné, že kontroly sú mierené na turistov a silno využívané body. Pochybujem, že niektorý z revízorov vôbec vie, kde sú Vajnory, alebo Čunovo, prípadne spaľovňa, lebo tam asi v živote neboli. Cestujúci to vedia a tak si asi v živote v týchto úsekoch lístok nekúpili.
Akože asi máš presnejšie informácie, ale mne pred cca rokom sám revízor povedal, že trasy a linky ktorými cestujú si vyberajú sami a určený majú len 8-hodinový pracovný čas. Ak to ale majú rozplánované, tak potom je zvláštne, že sa objavujú najmä v centre.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki