Reakcia na: Ike #243994:
Keď bude existovať expresná vrstva v regionálnej doprave, môžeme sa o tomto postoji baviť (asi budem stále nesúhlasiť, ale budeš mať nejaké dobré argumenty). Kým neexistuje, sú "diaľkové" vlaky relevantnou základnou obsluhou aj pre spomínané regionálne trasy.
Napr. v tebou pridanom odkaze sa jedná iba o 06.01.2019.
mna len udivuje ze takyto nazor moze hlasat niekto v roku 2022 a este ta firma sa tym "pochvali" do telky
kym DPB si pochvaloval klimu v reportazi v BB stale razia teoriu- klima sa v zastavke vyvetra a preto nepotrebuju klimatizovany voz
Anderis556
Dotýkalo by sa to spojov EuroCity Metropolitan na trase BA - Kúty, R Tatran na trase BA - Trnava, R Urpín na trase BA - Galanta. Tam siahajú zóny IDS BK.
Porovnanie ZSSK a IDS BK tarify ako príklad:
Trasa BA - Kúty cez ZSSK tarifu pre dospelého bez zľavy vyjde na 4,45€. S IDS BK tarifou, teda papierovým lístkom na neobmedzený počet zón by to vyšlo na 4,10€.
Trasa BA - Trnava:
ZSSK tarifa: 2,55€
IDS BK tarifa - 6 zónový papierový lístok: 2,50€
Osobne si myslím, že by to bol dobrý nápad, cestujúci by mali na výber aj keď iba na vybraných trasách. Aj keď pri EC by to bolo asi ťažšie realizované keďže EC príplatky a podobné veci, ale dá sa to poriešiť.