A samozrejme je mi uplne jasne, ze sa DPB nebude riadit podla nejakych navrhov v nejej diskusii na nejakej stranke. Lebo tu odznejo uz toho fakt dost, a boli tu veci realne a aj Sci-Fi. Berme to ako navrhy ktore davaju ludia, ktori sa naproti beznym cestujucim v MHDcke aj troch vyznaju (aspon dufam). A budme radi ze to niektori ludia v podniku vobec citaju... Napriek vsetkemu, co tu odznie...
a vozili ludi na prestupnu stanicu Patronka, takze aspon potial ludia cestovali ako ludia. Teraz sa na Patronku nie je ako dostat. Kto bude cestovat nejakou 204kou (interval 15 min.) a prestupovat na 83 (15 min vecer)? Nikto. Kazdy radsej caka na 21ku. Podla mna je na hlavu padnute, aby z jednej mestskej casti s relativne velkym sidliskom chodil priamy spoj do mesta raz za 20 min.! Mestska cast si vydupala zastavovanie na Mokrohajskej, tak preco si radsej nevydupe 15 min. intervaly?
Turbo
tiez si myslim, ze DPB nevykrvaca, ak posilni sedlovy interval 21-tky na 15 minut. A vecer, po pol osmej staci aj ten 20-minutovy. Cez vikendy sa to da vydrzat, iba pri smenach vo VW to byva nacpate, cize mali by na hodinu a pol, alebo aspon na hodinu urobit 15 min, potom zasa 20 min. Ale neviem ci sa to da zvladnut. Trebalo by zaistit aby pocet vozidiel vysiel. Taketo veci sa ale daju vyriesit, ved od toho su v podniku ludia, ktori take veci vedia.