Mne z toho vyšlo, že námietky podali, ale tvrdia, že žiadna z nich nepredlžovala vyhodnotenie tendra...
A to mi znie, úprimne, ako dobré klamstvo. Ale ako píšem v #241789: "Vie sa niekto vyjadriť k ich tvrdeniam na záver článku? (Som lenivý sa predierať stránkou ÚVO.)"
Väčšina vodičov išla na Hodžovo námestie prvýkrát v živote a trasu nepoznali vôbec (keďže po väčšine neboli z Bratislavy), takže to možno niektorí po niekoľkominútovom blúdení vzdali a vrátili sa na AS. Vo väčšine autobusov síce boli aj dvaja vodiči (niektorí dokonca aj s navigáciou, ktorá im ale neukazovala, z ktorého nástupišťa majú ísť), aj tak sa im nepodarilo vždy trafiť na Hodžovo námestie (resp. na správne nástupište). Niektorí išli po Karadžičovej, iní zase spod Mosta SNP, skrátka každý išiel, ako vedel. Arriva mohla kľudne posadiť do 1. autobusu niekoho, kto pozná trasu a ostatné autobusy by išli za ním, alebo mohla vodičom aspoň vytlačiť mapu.
zaujímavé, ako realitní agenti decentne obišli bezprecedentné zrušenie posledných spojov v noci zo 14.11.2021 na 15.11.2021 a ako krásne odignorovali drakonické navýšenie cien za vjazd do ohyzdného nepotrebného nákupného centra, ktorým zasvinili verejný priestor tam, kde mala stáť autobusová stanica .... https://www.youtube.com/watch?v=UDPJ2RmpeIc
Išla aj 299 (zmeškaná cca 8 min.), z mesta viezla 1 cestujúceho. 799 išla tiež, ale žiaľ vodič začal až z autobusovej stanice (z podzemia), takže Hodžovo vynechal...
V tejto situácii sa bohužiaľ na regiobusy nedá spoľahnúť vôbec. Arriva vôbec neprioritizuje čo pôjde a čo nie a žiaľ bežne vypadávajú aj posledné spoje.
To čo píšeš je smutné, lebo na jednej strane je super že ľudia sa na nočáky tak rýchlo chytili a službu chcú využívať, ale na druhej strane táto skúsenosť ten produkt môže úplne zabiť.
Presne ako píše 810zssk, nejde o formát licencií (ten sa tam nikde nespomína) ale o zmenu licenčného čísla linky. Totiž množstvo regionálnych cestujúcich pozná svoje číslo 1024xx.
Na druhej strane, v tom istom článku sú hneď 2x odseky o zastávkach na znamenie pre regionálne linky (raz sa to vzťahuje k územiu mesta, raz k regiónu).
Zrejme si to len prehliadol, ale TPŠ uvádzajú, že v roku 2021 má prebiehať tarifné vybavenie bez zmeny. Až pre rok 2022 je v pláne zmena vybavovania na tap-in/out a pri tej príležitosti platí aj ten text v kapitole 9.5.1 ohľadom evidencie cestujúcich.
Dodnes im svietia rozdielne informácie na FB: vraj evidenčné lístky sa nevydávajú už ani pri pkúpe eCL cez kredit, a potom keď cestujúci dal fotku pod príspevok, že aha predsalen, tak odpísali, že veď jasné, je to potvrdenka o zaplatení, nie evidencia. nevydávajú sa len pri PCL, a to sú v regióne v menšine.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
spejsikx
Arriva na dočasných CP deklarovala, že 5 zo 6 pôjde. Šiel JEDEN (599 do Modry). Desiatky ľudí čakali na Hodžku a nemali sa ako dostať domov.
Ja som z tohto už tak frustrovaný, že Drobovi píšem aspoň raz za 2 dni a vždy mi odpíše Hmm mrzí ma to. Noo, nahnevaný som ako vy.
Ale čo je to za nekompetentného človeka, keď nevie dotlačiť dopravcu k tomu, aby vypravil viac ako 1 zo spojov, ktorý sľubuje?
Čo mám robiť, ako mám cestovať? Poraďte prosím, na čo sa mám spoľahnúť.