Asi hej, sú na to nejaké zákony pre krízové situácie. Ak nie pred r. 2020, tak si ich pri príležitosti zavádzania koronafašizmu schválili.
Vláda nenechá žiadnu krízu nevyužitú, ale berie to vždy ako pomôcku na dosr***e vecí ešte viac, než boli predtým.
Gejza - ak je narodnoštátnym záujmom zaistiť, že nikto nikde nebude držať nijaké zásoby vôbec ničoho pre prípad núdze, lebo nejaký pologramotný dement mu to pri prvej príležitosti znárodní, tak toto opatrenie bude fungovať dokonale.
Sú tam položky ako napr. nahodenie výročnej správy, magazínu či ponuky práce na web IDS BK/BID, prípadne preradenie článku z jednej sekcie do druhej a za každý takýto "zásah" sa účtuje hodina práce po 40€ bez DPH Čo by v normálnom CMS systéme mala byť práca pre nekvalifikovaného zamestnanca tak na 5 minút.
Dostať 40 eur za to že niekto na web uploadne PDF súbor a pridá naň link na titulku a potom ďalších 40 eur za to že niekto na web nakopíruje dodaný text je biznis snov. Radosť mať takýchto klientov.
pri všetkej úcte - zákaz vývozu nemá nič spoločné s "komunizmom", ale ide o elementárne opatrenie smerujúce k ochrane základných národno-štátnych záujmov
V skutočnosti sú to len vyhrážky, ktoré majú za cieľ vyjednať nové dotácie. Nakoniec to len riadne zdražie vyjadrené v hodnotu strácajúcich europeniazoch. Tak ako aj nafta.
Viete niekto z insiderov, aké zásoby Ad Blue má DPB, prípadne aj iní dopravcovia? Predpokladám, že počet autobusov v garážach, ktoré močovinu nepotrebujú, nepostačuje na pokrytie výpravy
Podľa označníka je to občasná zastávka Lovinského (viac Ti k tomu nepoviem, keďže tú lokalitu veľmi nepoznám a foto nie je moje - požičal som si ho z fóra dialnice.info)
Môj postreh: terčíky vymenené nie sú, sú len prelepené. Dnes som to videl na zastávke Hronská. Najprv som si povedal, že prečo keď už to menia, tak to nezoradia podľa čísiel. Pristúpil som bližšie a videl som cez nálepku, obrys pôvodných trolejbusových čísliel 201 a 202.
Na 61 večer občas nejakí chodia, avšak nie v davoch. Ani na 96 nie je ich o moc viac, za to v 63 o trochu áno. Ranné časy od letiska sú však naozaj príjemné: na 61 ani jeden, na 96 len zopár, o dosť menej, než pred septembrom. Konečne môžem cestovať za svoje peniaze na stanicu priamou linkou.
Dnes som sa cestou do Ikey trafil do odchodu L163 (18:23 z Rač. mýta, keď už bola takmer tma), tak posielam ako zaujímavosť zopár postrehov:
- Vozidlo bolo nadpriemerne čisté, podlaha vyzerala, že by sa z nej aj 'jesť dalo', sedadlá všetky čisté, kamerový systém funkčný
- Z konečnej až po Avion tvorili osadenstvo väčšinou náhodní bežní cestujúci idúci pár zastávok. Tých pár ľudí, ktorí na pohľad vyzerali ako klienti nocľahárne a išli z Račianskeho a Trnavského mýta, nebolo nijako obťažujúcich
- Klienti nocľahárne pristúpili na zast. Avion Shopping Park a väčšina až na zast. Avion-Ikea, kde prvýkrát by som povedal, že spoj už nie je vhodný pre bežných cestujúcich, resp. že by sa v ňom bežní cestujúci už necítili komfortne.
Tie na čelných školách aj tak nevidno. Nové čísla sú malé a úplne na spodku, čiže ich práve nevidno.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk