Podľa mňa by stačilo rozšíriť nástupište zhruba po stredovú čiaru, vtedy by sa tam prístrešok bez problémov zmestil a nemusel by sa ani zužovať chodník.
Súhlas, nerozumiem prečo mesto nezúži na tom úseku chodník na Račianskej ulici (paralerne s nástupišťom). Aj tak slúžia len na parkovanie áut a tie 2 stromy v chodníku sa kvôli širšiemu nástupišťu obetovať mohli.
Čakal som, že to nástupište na R. mýte, ako aj ostrovček na rohu Šancovej a Račianskej budú o niečo väčšie. Ten prístrešok bude asi musieť mať nejaké kratšie bočné steny, pretože tá zastávka zas až o toľko širšia nebude... Tá odbočka zo Šancovej na Račiansku sa podľa mňa mohla posunúť ešte o niečo bližšie k budove, pretože teraz bude ten ostrovček stále dosť malý, obzvlášť, ak by tadiaľ prechádzalo viac ľudí.
Kĺbových prímestských autobusov jazdia desiatky v okolí Prahy (SOR, Solaris, MAN), ale napríklad aj v celom Maďarsku (napr. Volvo). Prepadák boli akurát u Karosy, keďže s nimi prišla v nevhodnom čase.
aj ja som šiel NAD a nie raz, a z mojich skúsenosti- pokiaľ to nie je NAD za nejaký diaľkovejší spoj, šofér sa serkať s otváraním batožinového priestoru určite nebude. Lenže ľudia cestujú s kuframi aj po lokálkach.
Nehnevaj sa, ale tvoja dojmológia je vskutku zábavná.
943 došla na trh v čase, keď väčšina sadiek nebola schopná obnovovať vozopark ani tempom 1ks ročne, lebo boli finančne tak zle. Čiže by radi kúpili aj 943, len absolútne nebolo za čo.
A keď nastalo trocha zlepšenie, tak tu už bol iba 15m Ares, zo západu kupovať bolo nad tunajšie možnosti. Výsledok bol, že mnohé kedysi kĺbové spoje sa zdvojovali, 744ky sa generálkovali aj v rokoch 2008-2010 a jazdili naozaj kým sa len dalo. Podľa verejne dostupných dát len 11% z nich dojazdilo pred rokom 2005.
Neviete čo bude s vozmi 3301 - 3305 a 3101, 3102? Plánujú sa odpredať, alebo vyradiť? Keďže na bežnú premávku nie sú vhodné skrz málo dverí, i keď sa chvíľu objavovali aj na L90 a L65.
Skľudni sa trochu, neber to tak hrozne vážne a to by som smeroval k viacerým diskutujúcim.
Citaro GÜ? No a koľko ich to je na Slovensku? Až nula?
Ikarus 280.10 som videl jazdiť naposledy asi v roku 2003, 18 rokov dozadu. Myslím Slovensko, v HU možno ešte nejaké dožívajú, aj Citaro ako si spomínal môže byť niekde v zahraničí kde verejná doprava neupadla, naopak využíva ju viac ľudí, tým pádom také stroje ako spomínané Citaro alebo nižšie spomínaná Scania majú význam no u nás mali C744 rýchli koniec na medzimeste okolo roku 2004 a C943 bol už prepadák nepopierateľne.
U nás nastal útlm v doprave autosom od polky 90 rokov kedy bol vozový park prestarnuty, bol nedostatok vodičov... Osobne si myslím že dnes sú v takom stave železnice a šetrí sa kde sa dá, čiže aj na NAD. No v poslednej dobe som sa nestretol s nejakými vyslovene vrakmi, vždy to bol starší Crossway. Keď sa nezmestíte s batožinou dnu vodič vám isto otvorí batožinový priestor, na NAD ktorou som šiel ja sa vždy kufre používali.
Obávam sa, že štát vôbec nezaujíma, ako sa chceš dopraviť. Ale ak pôjdeš autom, tak bude štát spokojnejší, pretože vyberie na spotrebných daniach viac, než keby si šiel elektrickým vlakom.
Nebol dostatočne dobrý koncept MB O405GN2? prímesto, Vmax100, automat, možná klíma, 3 dvere, rozumne sedadlá, a ideš. koniec koncov aj NC18 (resp NB18..) je použiteľný stroj. Skutočne musí byť prímestské vozidlo s kuframi dole?
Pán nižšie je prvotriedny troll. Ukazuje to aj na Facebooku, čiže...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec