Tie P+R sú viac potrebné v regióne. Kolóny sú skôr pred BA v smere od Senca, potom to už po ZP ide. Treba tam P+R, ale nie niekoľko tisicové. Tam stačí upraviť cesty a zastávky tak, aby PAD sa tam točila.
a potom spoje nepoberú cestujúcich lebo sú prepchaté, tak pridáme spoje a tvárime sa, ako to robíme všetko pre cestujúcich a zlepšujeme dopravu Najlepšie na tom je, že sa tu rozpráva o parkovacej politike, každú chvíľu by mala vstúpiť to platnosti (čas sa kráti) a mám taký pocit hraničiaci s istotou že ešte nezačala ani projektová príprava P+R parkovísk. Pritom minimálne 2 radiály majú priam ideálne koncové polohy na to.
len poznamka na okraj, svojho casu mala racianska radiala v spicke 22 odchodov za hodinu..... od toho sme dnes tiez daleko....
(a nejaku kratku chvilu bol dokonca stav odchod kazde 2 minuty, to bolo dokonca 30 odchodov/hod len potom prislo sucasne vedenie mesta a skresalo to..... )
Verí inak vôbec niekto sľubom o zatraktívnení MHD, keď sa napríklad električková doprava zredukovala? Kedysi na radiále bolo cez školský rok 15 odchodov za hodinu na 3 linkách, cez prázdniny to bolo 12 odchodov a cez sobotu/nedeľu 9 odchodov. Po novom už sa zredukovalo na 12 odchodov a aj to len v rannej špičke, po zvyšok dňa je to iba 10 odchodov a cez víkend 8 odchodov za hodinu. Na Zlatých pieskoch, kde sa roky hovorí o potrebe P+R a prestupe z PAD na MHD je ponuka električkových spojov nižšia. Dlhý čas bol interval 4 minúty počas celého dňa, potom sa po rannej špičke predĺžil na 5 minút a najnovšie sa ku kombinácií 4 a 5 minút ani nevrátilo ... Tak ako ja ozaj neviem, že aká snaha tu je o zatraktívnenie MHD, keď sa v nej výkony redukujú. A prosím bez výhovoriek na "koronu". Ak mám menej ľudí v MHD a vieme, že čím hustejšia koncentrácia ľudí na jednom mieste, tak tým sa zvyšuje riziko prenosu ochorenia, tak ak sa zosekal počet spojov, tak bude stále rovnaká tlačenka v MHD ako pred "koronou", čiže reťazovka dokolečka dokola. Menej ľudí = menej spojov = menej ľudí natlačíme do ešte menej spojov = ďaľšia vlna pandémie = ďalšie redukcie = menej ľudí = tam kde začala táto reťaz ... Jedine na račianskej radiále je ozaj silná ponuka. Ale napríklad Ružinovská radiála ako mala kedysi 9ku ráno každých 6 minút a na opačnom konci tejto linky aj Karloveská radiála, tak nejak to upadlo dosť ... Chápal by som, že pri systéme 1 radiála = 1 linka sa tí cestujúci rozložili rovnomernejšie, že už nečaká väčšina ľudí na 5ku špeciálne lebo im ide priamo ale berú prvú, ktorá príde, keďže je tam jedna linka. No nechce sa mi veriť, že až také rozloženie cestujúcich je, aby sa nejazdilo každé 4 minúty. To potom kam chce mesto lákať nových cestujúcich z IAD, keď zredukovali ponuku a logicky aj kapacitu počas jednotlivých hodín?!
Mimochodom, do pozornosti dávam nasledujúcu definíciu pojmu dopravca
"Dopravca je prevádzkovateľ verejnej osobnej dopravy (tak autobusovej ako aj železničnej), ktorý je účastníkom IDS BK a má vydanú platnú dopravnú licenciu v čase podpisu tejto Zmluvy, t.j. Slovak Lines a.s., Dopravný podnik mesta Bratislava, RegioJet a Železnice Slovenskej republiky."
To je tak keď na jednej strane stojí firma čo ani netuší ako sa volajú jej klienti a na druhej si asi ani nečítajú čo podpisujú
Som zvedavý, ako sa zmestia kilometrové názvy niektorých zastávok PAD, lebo meniť nejako neplánujú (niektoré by sa ani nedali, napr. Veľké Úľany,Nové Osady,liehovar). Dúfam pôjde to do troch riadkov.
Aj podľa mňa to bude jasne vidieť, keďže výrazné biele čísla na displeji sú vidieť z viacerých metrov.
Mám rád tieto displeje, lebo sú výrazné, farebné a cestujúci si môžu dopredu určiť, ktorá linka im ide.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kubo03