Včerajšiu krátku správu na dennikuN doplnili, nesúťažil iba Cedis ale ako konzorcium a pravdepodobne ho nebude lahké vyhodiť ako u želežničiarov či u NDS ...
"Cedis však súťaží v konzorciu s ďalšími firmami, upozornil zástupca jednej z nich. Vedúcim členom je firma Aldesa Construcciones Polska, v združení je aj jej materská španielska firma Aldesa Construcciones a ďalšia slovenská firma Hant BA, oznámil obchodný riaditeľ Hantu Július Kozák.
Cedis za celú skupinu predkladal cenovú ponuku. Preto mesto Bratislava v zozname uchádzačov uvádza iba Cedis a nie Aldesu alebo združenie Aldesy.
Aktuálny tender hlavného mesta je iný v tom, že španielska Aldesa je významná firma, ktorá si na svojej webovej stránke uvádza miliardový obrat. Pre jej súperov a pre výberovú komisiu preto môže byť ťažšie napadnúť jej referencie a odbornú spôsobilosť."
"Cedis však súťaží v konzorciu s ďalšími firmami, upozornil zástupca jednej z nich. Vedúcim členom je firma Aldesa Construcciones Polska, v združení je aj jej materská španielska firma Aldesa Construcciones a ďalšia slovenská firma Hant BA, oznámil obchodný riaditeľ Hantu Július Kozák.
Cedis za celú skupinu predkladal cenovú ponuku. Preto mesto Bratislava v zozname uchádzačov uvádza iba Cedis a nie Aldesu alebo združenie Aldesy.
Aktuálny tender hlavného mesta je iný v tom, že španielska Aldesa je významná firma, ktorá si na svojej webovej stránke uvádza miliardový obrat. Pre jej súperov a pre výberovú komisiu preto môže byť ťažšie napadnúť jej referencie a odbornú spôsobilosť."
david1
Z Trnavského prestup a L51 spolu s 151 dostatočne povymetali túto časť N. Mesta. Lekárov má N.Mesto aj na Kramároch čiže určite nie je všade priame spojenie.
Pre imobilných bola dostupnosť podstatne horšia.
Ja som rád , že neprešiel variant pôvodný stav. Sedlo v prac.dni mi až tak nevadí a pracujúcej väčšine tiež nie.