Reakcia na: HORVI #239199:
Toto by bola podľa mňa celkom dobrá trasa, len ja by som tú 27 radšej točil po Švantnerovej a Hanulovej, aby sa dalo jednoducho prestúpiť na električku. Trasa by sa ale predĺžila o cca 5-6 minút, takže prestávka pri Tescu by bola iba cca 6 minút, čo by asi nebolo úplne postačujúce, obzvlášť ak by jazdila po celý deň a nie iba v špičke (tam by už trebalo striedača, alebo by musela byť v CP diera).
)
Takže poprosím uviesť len "áno jedná sa o šoféra MHD / nie nejedná sa o šoféra MHD", ďakujem.
Peon
Nemôžem tu na imhd nájsť vypísané historické trasy liniek. Zmizlo to? Pamätám si tie poznámky čo tam boli "Túto linku nahradila linka ..." a "Táto linka bola nahradená linkou ...".
V blízkosti toho obratiska je zopár bytových domov, malý pobytový domov sociálnych služieb a zopár firiem, takže predpokladám, že ľudia tam by privítali linku v smere na centrum mesta, ale to nevidím reálne.
Ja si z detstva pamätám aj to, že linka 34 asi jeden deň [pondelok] premávala z Dúbravky na Hlavnú stanicu. Myslím, že predtým alebo potom ku gymnáziu Vazovova a späť (až neskôr bola jej posledná trasa z Dúbravky po Šancovej ul. na Račianske mýto a späť okolo pyramídy cez Hodžko).
Teraz už neviem či to krátke pokusné presmerovanie 34-ky na Hlavnú stanicu súviselo s nespokojnosťou ľudí po tom ako bola zrušená trasa električkovej linky 1 z Dúbrakvy na Hlavnú stanicu, ktorá bola najskôr cez tunel a neskôr dlhšia obchádzkou cez Šafko a Námestie SNP. Pripomína mi to nespokojnosť, ktorá prišla o niekoľko rokov neskôr po zrušení linky 81, lebo "každý potrebuje cestovať bez prestupu na Hlavnú stanicu".