Je tam ešte predĺženie vedenia ku OC Tesco Lamač a už veľmi známe spojenie Riviéry s Patrónkou. Taktiež tam je aj spojenie zastávky Hroboňova so zastávkou Pátrónka (cez Brniansku ulicu).
No áno.
Raz mi na Vianočnej električke dovolil vodič pomáhať riadiť električku. Vtedy mi povedal, že pravdepodobne vyjde kniha Električky v Bratislave k 125. výročiu MHD. Nestalo sa. Ovplyvnila to korona.
Myslím si, že 211 by nebola najlepšie voľba pre NÚSCH, pretože by bolo nutné pri ceste z centra nutné prestupovať (a ísť cez cestu) a to je v tomto prípade nežiadúce.
Tam by to chcelo posilniť na 10 minút a 205 (predsa len 15-minútový interval nie je v centre veľmi atraktívny) preložiť okrem 204 aj s 63 a 96 po predĺžení k Avionu.
Pravda. Zatiaľ som len jediný raz išiel 209 k NÚSCH. Bol som tam len ja a ešte nejaká pani. 211 by mohla chodiť k NÚSCH a striedať konečné, tak ako dnes 209.
Na 209 by to skôr chcelo posilniť interval cez víkendy k NOÚ. 30-minútový interval je nepostačujúci a je otázne, koľko ľudí vôbec k NÚSCH cez víkendy cestuje. Podľa mňa by stálo za zváženie vybudovanie spojky NÚSCH - Klenová (príp. nasadenie degešov cez víkendy), aby sa mohol NÚSCH v menej vyťažených časoch obsluhovať závlekom.
Reč bola o trolejbusoch, nie autobusoch.
Špičky vo Volkswagene sú a budú problém, lebo posilnený musí byť iba jeden alebo dva spoje, čo je dosť ťažko realizovateľné.
Alebo mi raz prišla 83ka a v nej veľa znechutených ľudí a to len pre jednu jedinú vec: Boli natlačení v 10-metrovej SOR-ke s ceduľkou: Záložné vozidlo.
Ja som bol medzi nimi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
HORVI