Myslím si, že 211 by nebola najlepšie voľba pre NÚSCH, pretože by bolo nutné pri ceste z centra nutné prestupovať (a ísť cez cestu) a to je v tomto prípade nežiadúce.
Tam by to chcelo posilniť na 10 minút a 205 (predsa len 15-minútový interval nie je v centre veľmi atraktívny) preložiť okrem 204 aj s 63 a 96 po predĺžení k Avionu.
Pravda. Zatiaľ som len jediný raz išiel 209 k NÚSCH. Bol som tam len ja a ešte nejaká pani. 211 by mohla chodiť k NÚSCH a striedať konečné, tak ako dnes 209.
Na 209 by to skôr chcelo posilniť interval cez víkendy k NOÚ. 30-minútový interval je nepostačujúci a je otázne, koľko ľudí vôbec k NÚSCH cez víkendy cestuje. Podľa mňa by stálo za zváženie vybudovanie spojky NÚSCH - Klenová (príp. nasadenie degešov cez víkendy), aby sa mohol NÚSCH v menej vyťažených časoch obsluhovať závlekom.
Reč bola o trolejbusoch, nie autobusoch.
Špičky vo Volkswagene sú a budú problém, lebo posilnený musí byť iba jeden alebo dva spoje, čo je dosť ťažko realizovateľné.
Alebo mi raz prišla 83ka a v nej veľa znechutených ľudí a to len pre jednu jedinú vec: Boli natlačení v 10-metrovej SOR-ke s ceduľkou: Záložné vozidlo.
Ja som bol medzi nimi.
Napríklad som išiel pred polrokom do školy do Starého Mesta z Dúbravky 84kou o 7:00. Interval bol 7,5 minúty a už na zastávke Záluhy sa nedalo nastúpiť. Teraz je to iné. Radiála dokončená, lockdown, menej zápch a podobne. Ale Harmincovu by mali rozšíriť.
ciste teoreticky (neuvazujuc prevadzkove naklady, potrebu dalsich vodicov alebo aj nutnost posilnenia meniarni) mozes napriklad spravit take, ze zoberies tu najmenej vytazenu klbovu linku a supnes na nu kratasy + das polovicny interval (takze v konecnom dosledku aj dvihnes kapacitu) a uvolnene klby zas rozhodis na zvysne linky s klbakmi kde opat zahustis interval.....
Na ktorej linke (obsluhovanej 30Tr) z (204), 205, (207), 208 a 211 by si chcel posilniť interval? Mne ako jediná napadá 204 a 205, možno 207 (aj keď neviem, či je na Palisádoch potrebný lepší ako 7,5-minútový interval (v preklade s 203) cez víkendy).
#238790
Veď reorganizáciu sme tu mali iba v 2016-tom. Súčasné linkové vedenie už nepostačuje resp., ktoré linky by si chcel reorganizovať (nemyslím zmeny trás na 203, 209 a 210)?
Čo je samozrejme geniálny nápad v situácii, keď nestíha bežná údržba a ešte by aj potrebovali obmedziť prevádzku jednej trolejbusovej vozovne kvôli jej rekonštrukcii...
Na Trnávke je momentálne odstavnej plochy pre trolejbusy habadej, akurát ju treba zastrešiť, čo by mala vyriešiť ďalšia etapa modernizácie
A parciály tu tak skoro nebudú, ak vieme, ako funguje obstarávanie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si