Inak pozeral som ten plán investícií na roky 2004 až 2006 a pre DPB a rozvoj MHD je tam určených viac ako 3,1mld. SK.
Čo ma zaujalo je:
Električka do Vajnor - Prostredné možnosť prestupu na železnicu 2004 - 3mil. Sk Neviete niekto niečo bližšie asi ide o regionálnu vlakovú dopravu smer zo Senca.
Zastávka noseného dopravného systému (trať ŽSR - ul. J. Poničana) 2004 - 2005, 27mil.predsa len vlakom z DNV do centra
Plnička plynu vozovňa Krasňany 2004, 18mil. - ja som myslel že bude len na trnávke či Jd, veď to je kúsok od Krasňan.
Čo ma zaujalo je:
Električka do Vajnor - Prostredné možnosť prestupu na železnicu 2004 - 3mil. Sk Neviete niekto niečo bližšie asi ide o regionálnu vlakovú dopravu smer zo Senca.
Zastávka noseného dopravného systému (trať ŽSR - ul. J. Poničana) 2004 - 2005, 27mil.predsa len vlakom z DNV do centra

Plnička plynu vozovňa Krasňany 2004, 18mil. - ja som myslel že bude len na trnávke či Jd, veď to je kúsok od Krasňan.
Sarko
Nie, nenapísal som to čo Ty, rozviedol som to podrobnejšie.
S499.1023:
No, predpokladajme "oficiálnu balkanizáciu", nie tú, ktorú si robia vodiči načierno. Na takýchto vozidlách by som nechal nárazovo odstrániť všetky "čiernoty", z ktorých náklady by boli odrátane z výplat vodičov, ktorí majú vozidlo pridelené.