Tak myslím si, že pri tak dlhej radiále, ako bude tá Prievozská, by sa obratisko zišlo aj niekde inde ako až vo VH. Pravidelne využívané obratisko je samozrejme logické urobiť v okrajovej časti, ale nejaké manipulačné obratiská by sa zišli aj bližšie k centru.
No dobre, ale pri nehodách (alebo tu pri MÚ a ostrovnej prevádzke) nemáš inú možnosť, ale načo tu nechať cestujúcich vystupovať do koľajiska, okrem toho si neviem predstaviť, kde by sa nastupovalo, keď električky väčšinou stoja až pri priecestí s cestou (kde nie je vôbec žiadne nástupište).
Lenže predpokladám, že je rozdiel medzi mimoriadnou evakuáciou električky (keď na mieste asistuje dispečer, prípadne aj polícia alebo hasiči) a pravidelným zastavovaním...
Nehovorím, že by nebolo najlepšie mať ich čo najviac (ako som to už nižšie písal), ale chcel som poukázať na to, že Mlynské nivy (a ešte aj jedna ďalšia úvrať) by sa vyjazdiť so 40ks dali. Okrem toho si myslím, že pri stavbe trate na Mlynských nivách a do Prievozu si to aj tak vyžiada zavedenie dvojlinkového variantu (ak už nebude zavedený), takže by bolo možné zaviesť aj tú linku Prievoz - Zlaté piesky a potom jej len zmeniť druhú konečnú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
No zbohom...