Ak ju nutné lepšie spojenie na Studenú, možno by stálo za zváženie to, že by tam linka 56 nekončila, ale iba zachádzala a pokračovala na Jurajov dvor. Takto by bolo aj lepšie napojenie smer centrum, lebo teraz treba jazdiť závlekom cez Zlaté piesky. A zrejme by stačilo pridať jedno vozidlo.
#237338
Neviem, či by bolo úplne najlepšie ťahať 53 cez Studenú, pretože to by bola zachádzka aj takých 5 minút. 65 je taký "vymeták východných periférií," takže je logické, že niekde musí mať aj dlhšie závleky. 53 by som nenazval "vymetákom," ale skôr expresom z Vajnor do centra a preto by som jej takúto zachádzku radšej nepridával. Obsluha Studenej nie je najlepšia (hlavne mimo špičky), ale je otázne, či by sa tam napr. 20-minútový interval uživil (aký je tam dopyt?).
Určite by to nebol zlý nápad. Mne skôr ešte napadá, či by nebolo lepšie spraviť zacházky linky 53 na Studenú (takým spôsobom, ako jazdí linka 65 na Pánty), pretože linka 56 v tejto oblasti podľa mňa nestačí, keďže na najbližšiu použiteľnú zastávku zo Studenej je to okolo 1300 metrov.
viem, že toto nie je oficiálna stránka DPB, ale predsa sa spýtam aj tu: myslíte si, že by bolo možné a dobré(jedno neznamená automaticky druhé) zriadiť zastávky Shopping Palace aj pre a53 obojsmerne a a56 smer Studená(smer Rača už má) pod nadchodom? Tá vzdialenosť zo Zlatých Pieskov je pomerne dlhá a nie každému sa chce prestupovať kvôli jednej zastávke. A či ju zrušili/nezriadili naschvál, aby ľudia prioritne chodili do Tesca Vajnoria?
Na Trnavskom by som pri existencii okružnej križovatky riešil električky mimoúrovňovo. Konkrétne túto križovatku som použil ako príklad priestorovo rozľahlej a dopravne vyťaženej križovatky v zastavanom území mesta.
Kruháč s poriadnymi parametrami na Peknej ceste by bola rozprávka, len škoda, že je to tam nahustené pri električkovej trati... Dal by sa podľa mňa odkúpiť nezastavaný pozemok záhradkarstva - dúfam, že je nezastavaný kvôli územnej rezerve na pripadnu prípojku na Žabý majer... ale bez zapusteného hruháču a polozdvyhnutej trate by to podla mňa nešlo... som tiež zvedavý, či sa niekedy bude realizovať preložka cesty II/502 za železnicu a hlavne, čo bude s tým priestorom, keďže pre látky v podzemnej vode by tam mal byť keď tak park, ale nie záhradky - snáď nie ďaľšie zahustenie.
Samo Paulini