Súhlasím...
Filiálka??? V súčasnosti je tam už zopár obytných domov...staci sa pozrieť.( na území bývalej BEZ ky ci Ferrony...pamatnici vedia čo mienim...)
A keby aj..kam by vyšli prichádzajúci z Filiálky....prwsli 200 -300 m na Raciansku( zastávka Ursinyho ) ci na Trnavské myto???
Iba otázka...chodi ešte v sucasnosti TL 208???
Cez Mickiewicke chodí TL202, 207,212 a AL 31 a 94.
Nuž " soudruzi z NDR ci DPB , někde udelili chybu...." tak zmeny v prednosti...asi by bolo vhodné aj myslieť.
A aká je vyťaženosť 208 oproti 202,212 či 207...
Psychiatri tomu hovoria "perseverácia". T.j. neustále sa vracanie k tomu istému. Raz tu niekto vymyslel Filiálku a odvtedy, hoci to bolo opakovane ukázané, že ísť z centrálneho systému na decentralizovaný je kravina, aj tak sa k tomu stále vraciame. Alebo inak: príznakom senility (a ja dodávam aj debility) je nielen neschopnosť udržať myšlienku, ale aj neschopnosť opustiť myšlienku. A to druhé je prípad Filiálky. Teda dnes už prípad pre psychiatrov...
Povedzme si to tak - sú aj mestá s decentralizovanými stanicami, ktperé nemajú v pláne to meniť (Paríž, Londýn) ale absolútne nepoznám mesto, ktoré by od centralizovanej koncepcie prechádzalo na decentralizovanú.
Okolo Alžbetky som jazdil s trolejbusom aj s električkou aj v čase, keď boli na hlavnej trolejbusy (aj v čase, keď tam boli semaffory) a nebol tam žiaden problém. Naopak, prednosť na 29.8. x Mickiewiczova bola otočená preto, že pri výjazde z 29.8. prote z trolejbusu vodič nevidí nič, nech sa akokoľvek krúti a v podstate sa tam musel pomaly natlačiť.
"Aj pri tejto etape však prišlo k niekoľkotýždňovému omeškaniu. Dôvodom omeškania je podľa magistrátu predovšetkým neskorší začiatok rekonštrukcie spôsobený koronavírusom a tým pádom nemožnosťou zo strany zhotoviteľa stavby nasadiť svojich pracovníkov z Čiech kvôli povinnej karanténe."
"Vďakabohu" za koronu, môžeme na ňu zvaliť úplne všetko, univerzálny vinník!
Nebyť korony, ktorá začala v marci, jednoznačne sa všetko urobí s mesačným predstihom v špičkovej švajčiarskej kvalite.
"Okrem toho je za el. traťou prechod, kde by museli autá aj tak zastaviť a určite by to nebolo pred križovatkou, ale v nej, čím by blokovali aj električku (to sa tam deje aj teraz). "
toto je realita toho usporiadania co tam je aj teraz, pokial mas priestor posunut sa vpred ze zrovna nejde elektricka ani ziadne auto v koliznom smere ktorym mas dat porednost, tak pocas dna sa tam zarucene najde chodec ktory ti stihne vliezt na prechod v case ked si sa stihol rozhliadnut a zacal sa pohynat vpred.... dana pesia trasa je pocas dna vcelku dost vytazena....
osobne sa autom tejto krizovatke v tomto smere pokial mozem radsej vyhybam (nemam ju velmi rad)
Na križovatke Mickiewiczova x Ul. 29 augusta by sa podľa mňa dala a mala zmeniť hlavná cesta. Pri Alžbetke by to podľa mňa nebolo najšťastnejšie riešenie, lebo neviem či by električka videla stojace autá a príde mi, že by to bolo dosť nebezpečné a neprehľadné. Okrem toho je za el. traťou prechod, kde by museli autá aj tak zastaviť a určite by to nebolo pred križovatkou, ale v nej, čím by blokovali aj električku (to sa tam deje aj teraz).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
kecho
https://youtube.com/watch?v=hMH7Or-LUEo