Reakcia na: Viko #235084:
Inak, nechcem napomáhať šíreniu, ale ak by ste mali chuť urobiť oponentúru tejto zbierke zázrakov aj oficiálne na titulku, nebolo by márne (ja to popri troch zamestnávateľoch bohužiaľ nedávam).https://dennikn.sk/1955599/kto-a-preco-traumatizuje-a-polarizuje-mesto
Celkom ma desí, ako ľahko sa šíri text, kde sa pár rozumných argumentov zaplaví manipuláciou - na úvod sa ukáže zápcha ala Blumentál v špičke, následne konšpiruje o Remingu (akoby neprojektoval dokopy všetko koľajové v tejto krajine), naznačí obľubený hoax o Vallovi ako bábke developerov, oháňa skostnatelým (a inokedy vďačne kritizovaným) územným plánom - spoliehajúc sa asi na radiálu po Dunajskej... Ochrana pred bludnými prúdmi "odborníkom" nehovorí nič, rozdiel hlučnosti a vibrácií na po našom udržiavanej rovnej trati a po našom udržiavanom oblúku je asi tiež podružný... Lebo predsa máme najúžasnejší verejný priestor od 1989 (prehliadajúc, že Pribinova je skôr cvičisko NASA) z verejných peňazí (Ballymore šuvix) a pôvodní architekti tam električku nenavrhli (a celé námestie si predstavovali kus inak, ale veď pšššt)... Hlavne nech sa všetko veľa rozoberá, omieľa, tisíckrát patricipuje (asi ich nemáta spomienka na psíky a podobné skvosty z R14), lebo veď prepravovať sa budeme síce neskôr, ale pomalšie a to je pekný cieľ, no nie?
Znova kolko krat bola "vyluka" na tej ulici? Ci radsej by SND bolo, kebyze im tam skripa elektricka ako pri Redute v 4 zakrutach?
Vraj nosný dopravný systém. Neviem, koľko bolo minulý rok, ale ak sa SND rozhodne robiť ich napr. každý piatok, tak každý piatok bude výluka?
)
Valec
Na druhej strane, ak by sa spravila jedna koľajová spojka niekde pri Eurovea2, tak by počas týchto výluk vedela byť obsluhovaná aj táto oblasť.