Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #234374:
Z Račka do Krasňan (alebo ultraspisovne Krasnian) sa vie dostať v zásade dvomi spôsobmi.

1. Pravdepodobnejší - ľudí vyhodí na začiatku Mýtnej, ako stojí 39 a stávala kedysi 34. Potom prejde cez Mýtnu, Vazovovu a Radlinského späť na Račko a po Račianskej do vozovne.
2a. Ľudí vyhodí na Šancovej smer Trnavské mýto. Na Trnku potom pôjde doľava na Vajnorskú a následne pri ex Poluse doľava na Riazanskú a cez Račiansku do vozovne
2b (Krkolomná ale tiež možnosť) - cez Trnko na Vajnorskú ako pri 2a, a ďalej cez Kutuzovovu a Kukučínovu ku kukurici a tam sa napojí na Račiansku.
Reakcia na: TomJ #234374:
Dá sa ísť cez Vazovovu a v takom prípade asi zatúlaných vlkov vyhodí na zastávke L39 smer CSU.
Reakcia na: Jadran #234373:
A kde to na Račku vyhodí ľudí? Lebo zo Šancovej sa na Račiansku odbočiť nedá.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234372:
Ak narážaš na odchody 10:03 a 20:03 z Opletalovej cez víkendy, tak prejazd tam nebude asi žiaden, osobne tipujem, že to budú vypravovať Krasňany s elektrobusmi.
Vie niekto prečo idú od 2.5. dva spoje linky 20 po račianske mýto, prípadne na akú linku tam má byť prejazd?
Reakcia na: Ma178rek #234370:
Veď práve o to ide, to ad hoc plánovanie momentálne značne zlyháva, poznám IDS kde by to dotyčného (ak to všetko je dielo vždy tej istej osoby) stálo miesto. Prečo tak dlho trvalo, kým na račiansku radiálu pridali L7, prečo až za premávky zistili, že striedavých 15 minút ráno na 209 je málo, prečo do dnešného dňa nikto neobmedzil x6 keď je zároveň každému jasné že vozí vzduch? Keby sa to stalo raz, tak to bez problémov pochopím, ale opakuje sa to a situácia sa napravuje až na opakované podnety ľudí magistrátu. A pritom to sú všetko situácie, kde aj priemerný obyvateľ Bratislavy vedel, že vznikne problém a vopred na to upozorňoval.
Reakcia na: Petto #234369:
X6 nebola zlá, len prišla v čase korony...
čo znamenalo to, že mala voziť hlavne študentov a pooobede nákupy chtivých ľudí, ale hneď sa mal zosekať interval, aby bola v preklade z 29
Reakcia na: Trammat #234368:
Ocividne pablb. Hlavne, ze vymyslel niekto jestvujucu x6. 😁. PKO-Nove SND.
Reakcia na: Petto #234366:
Mňa by len zaujímalo, či za všetkými zaváhaniami, ktoré sa v poslednej dobe týkali grafikonov (chýbajúca L7 v Rači, predimenzovaná x6 SND - Kráľovské údolie, zle odhadnutý dopyt po 209 a teraz 7,5 minútový interval ráno z KV do centra) stojí jeden konkrétny človek.
Reakcia na: Petto #234364:
tak zbytocnu linku davaju celodenne omg😅 😅 😅 😅 😅
Reakcia na: Trammat #234365:
Davam tomu 2 tyzdne a budu rano vložené spoje x5 medzi Borskou a Eurodierou. Zase niekto nedomyslel.
Reakcia na: MatejBA #234363:
No neviem, ráno by podľa mňa tá X5 mala jazdiť častejšie, už len kvôli tomu úseku v KV.
Reakcia na: MatejBA #234363:
Dočkali sme sa. 133 celodenne 😁😁😁
Reakcia na: Trammat #234361:
Os zo Zámkov s príchodom o 5:58 do BA naozaj nevozí ľudí, čo sa nudia a vyvážajú sa - ani dôchodcovia, ani mladiství tam v tom čase nie sú, a pomaly si už nemáš kam sadnúť, čo nebývalo ani pred koronou, z čoho mi vyplýva jedine to, že už evidentne chýba S65 23 min. po ňom. Navyše o 6:03 už je na príchode aj RR taktiež zo Zámkov a Os je napriek tomu plný, takže vlaky treba urýchlene posilniť na polhodinový interval, a nie mať 90-minútovú dieru počas najsilnejšej špičky (prích. do BA o 7:06 a ďalší až o 8:30, dokonca medzi Os je medzera 120 minútová: prích. do BA 6:59 a ďalší až o 8:52).
Iné S-ká nevidím v tom čase, ale nedostatočnú frekvenciu má asi len S20.
Reakcia na: Joyki #234360:
Je to tak, už teraz je neskoro na to, aby buď zvýšili kapacitu alebo pridali kladivkové vlaky. A nie, dôchodcovia jazdiaci na výlet do tatier nie sú tí, ktorí to preplňujú. Vo veľa firmách už skončil home office a zase pomaly začínajú nabiehať na režim predcovidového fungovania a teda sa aj nejak musia do tej práce dostať. Tá S60 je toho skvelým príkladom, to sú všetko ľudia, ktorí sa potrebujú dostať do práce.
S60 ráno je už poriadne plná, objavujú sa prvé sťažnosti na nedostatočnú kapacitu práve na tejto trati, a ZSSK čo? Odpoveď na FB: aj MHD a regiobusy sú obmedzené a obmedzenie rozsahu dopravy majú nariadené, nemôžu si robiť trhací kalendár z toho... akurát, že MHD BA funguje v prázdninovom, a nie v sobotňajšom režime, takisto Slovak Lines má desiatky popridávaných spojov a takisto posily, lebo sobotňajší grafikon nepostačuje.
Presne som vedel, čo bude s vlakmi = nič. Oni by boli schopní aj rok fungovať v sobotňajšom režime, a potom nariekať, že nemajú tržby. A ľudia sa pomaly budú tlačiť v súpravách (podľa mojich vedomostí v 600-kových rýchlikoch sú už opäť tlačenky, lebo vypravujú len 6 alebo 7 vozňov.
Reakcia na: Valec #234358:
Ja som vychádzal len z čísel v Tovjom príspevku.
Reakcia na: S499.1023 #234355:
Nie je, ide o dve rôzne porovnania.

V #234348 som čerpal z výkazu ziskov a strát, kde sú všetky tržby z cestovného. V #234352 som už čerpal len z tržieb z cestovného v pásmach P+O, keďže tieto sú zrejme tie, ktoré použil p. Lokaj v danom článku (tam je aj % rozdelenie).

V prílohách posielam screeny, jeden je zo strany 73, druhý z strany 128 PDF dokumentu https://www.dpp.cz/cs/data/V%C3%BDro%C4%8Dn%C3%AD%20zpr%C3%A1vy/DPP_VYROCNI_ZPRAVA_2018.pdf

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.