Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Babo, rad.. 06:33, podla imhd na OD slimak, podla vyvesky Vozovna... Na koho sa mam spolahnut?
Reakcia na: 3pa3ck3 #233259:
Ja len opravím že som to nikdy nepovedal. Čo neznamená že nesúhlasím 🙂
Už by bolo načase vyhlásiť súťaž na nového dopravcu, zostáva 22 mesiacov.

No a ešte má vyjsť plán udržateľnej mobility. Nitriansky kraj ho má zaujímavo rozpracovaný. Budem zvedavý na vyťaženosť liniek - dúfam, že údaje budú z roku 2019.
Reakcia na: S499.1023 #233254:
Ved práveže podľa čísla budem vedieť, ktorému dopravcovi mám adresovať sťažnosť na vodiča. Ale 810zssk má pravdu, že toto by sa malo riešiť cez koordinátora
Reakcia na: Mhr1 #233253:
To znie dostatočne odborne a zároveň tomu rozumejú aj A2 (možno aj A1). V presnom opaku s britským "this train calls at..." 😂
Reakcia na: 810zssk #233245:
Netreba zabúdať na štyri NB 18tky z poslednej série. 🙂
Reakcia na: Public Transport #233255:
Ale pravdepodobne to bude len medzimestské.
Reakcia na: 3pa3ck3 #233248:
A ty sa sťažuješ na dopravcu alebo na konkrétneho vodiča/vozidlo/spoj?
Reakcia na: Ike #233212:
V Británii sa používa vo vlakoch a pri metre: "Please, leave the train".
Reakcia na: Vladimír #233251:
Rady pre IČV už majú pridelené všetci súčasní dopravcovia v BSK a TTSK. Samozrejme môžu do budúcna pribúdať ďalší a tam môže dôjsť na recyklovanie 4xxx a 5xxx.
Reakcia na: N/A #233241:
Rad 5000 bol pôvodne rezervovaný pre autobusovú vozovňu Dúbravčice, ktorá napokon nikdy vybudovaná nebola.

Či výhľadovo rady 4000 a 5000 budú patriť iným autobusovým dopravcom v IDS BK zatiaľ nevieme. Dávalo by to ale logiku, keďže nedávno diskutovaný dokument štandardov IDS operuje s pojmom interné číslo vozidla (IČV) a, ak som niečo neprehliadol, nevšimol som si, že by boli z jeho používania uvedené nejaké výnimky.
Reakcia na: 3pa3ck3 #233248:
Napríklad v takom PIDe majú dopravcovia vždy len vyňaté určité intervaly bez ohľadu na tisícky, a čuduj sa svete, sťažnosti im chodia tak jak majú... Navyše, sťažnosť môžeš pokojne podať koordinátorovi, keďže ten je zodpovedný za postihovanie dopravcov pri prípadnom neplnení dojednaných podmienok.
Reakcia na: 3pa3ck3 #233247:
Rozlíšiť dopravcov kým? Bežný cestujúci to určite podľa EČV robiť nebude.

Navyše autobusy DPB budú v ucelenom rade 1000 - 4999 (t.j. rovnako ako doteraz, neskôr 1000 - 3999), takže to naozaj nie je nič náročné na zapamätanie. A to že električky a trolejbusy patria DPB si väčšina ľudí pracujúcich v doprave bude schopná odvodiť aj bez EČV, keďže plán súťažiť tieto prevádzky zatiaľ podľa mojej vedomosti neexistuje.
Reakcia na: 3pa3ck3 #233247:
Teda samozrejme, za normálnych okolností je absolútne jedno, kto je dopravcom, ale napríklad pri adresovaní sťažností by to mohlo pomôcť
Reakcia na: 810zssk #233242:
Pokiaľ budú vozidlá v jednotnom dizajne IDS, tak číslo vozidla bude jednou z možností, ako rozlíšiť dopravcov. Preto si myslím, že čísla jednotlivých dopravcov by mali byť pri sebe.
Reakcia na: Jadran #233244:
Sorry, tento príspevok som si nevšimol. V tomto Jadran určite vie viac ako ja, takže predpokladám že má pravdu 🙂
Reakcia na: Minko #233243:
Podľa mňa posledná séria Urbanwayov, teda r. 2015. Takže podľa tvojho výpočtu do 2030 🙂

Ešte podotknem že zmena číslovania NEVYCHÁDZA z BID, tá len preberá číslovanie DPB. DPB sám zmenil číslovanie, viď jazdené MANy a Solarisy.
Reakcia na: 810zssk #233242:
aké najnovšie (rokom výroby) je vozidlo v 4xxx rade? pripočítaj si 15 rokov a malo by ti +- vyjsť kedy sa raz 4xxx by mal vyprázdniť 🙂 (vychádzajúc z nových pravidiel "BID")

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.