Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Keby ešte niekomu ušla táto “zlomená” koľajnica 😂
Reakcia na: Andy #233039:
Inak tie namrazovky maju aj presne danu trasu alebo maju proste pobehat vsetky trate a je jedno v akom poradi? Lebo uz parkrat som pocul ist dve namrazovky cca 5 - 10 min po sebe, co sa mi zda trochu nelogicke.
Reakcia na: N/A #233035:
Jasné, každého štvrť roka tam ide meracia T3. Ale len v noci.
Reakcia na: N/A #233035:
V rámci TBS tam bola T6 a potom aj T3 previazaná na široký rozchod.
Reakcia na: N/A #233035:
V noci tam pár krát na námrazovke bez cestujúcich nacúvala tuším T6. 😂
Reakcia na: Jadran #233032:
Inak toto nechapem - tych hupakov (asi aj hlupakov :D) je v Petrzke roky dost a nic sa s nimi nerobi! Preco?? Podobne ulica Na Pantoch v Raci. Ved tam zaziva z tych vozov vypadavaju vsetky sroby!
Reakcia na: Mhr1 #233036:
Predpokladam, ze az tak staru nemyslel.
Reakcia na: N/A #233035:
Áno, 18-ka a aj s vlekom, kuplovalo sa.
Tak mi napadlo - bola niekedy do Petržalky použitá "stará" električka (a viem, že tam nie je obratisko)? 😃
Reakcia na: B@rdi #233033:
Ďakujem
Reakcia na: birch #233030:
1638 - zlomený rám vo vleku.
2639 a 2650 - odstavili kvôli motoru.
Reakcia na: birch #233030:
2650 posledný krát vydýchla evidentne priamo v premávke, dňa 18.12.2019 prestala premávať o 7:23 pri Lúčanke na dojazdovom spoji 59/1. Poobede už do premávky nevyšla (teda vlastne odvtedy už do premávky nevyšla vôbec), dôvod k prestoju nie je uvedený, čiže kľudne sa mohla na petržalských "hupákoch" definitívne zlomiť tak, ako svojho času Ikarusy radu 435.
Andy, Jadran, ďakujem vám obom za objasnenie. 🙂
Viete niekto, na čo dojazdili 1638 a 2650?
2650 bola vyradená rýchlo, takže by som sa nedivil, ak by to bol rám.
Reakcia na: N/A #233027:
Trolejbusy mali taký pretáčací "kalendár" so všetkými číslami trolejbusových liniek, autobusy nosili modročiernu tabuľku s Xkom, kde sa za to X napísalo číslo bielou kriedou, v galérii by si našiel takých fotiek dosť veľa.
Chcem sa spýtať, ako sa riešili záložné vozidla s označovaním cieľov v čase, keď neboli elektronické BUSE panely, ale klasické žlté tabuľky? Dnes nahodí vodič akúkoľvek linku a cieľ, no vtedy mal vodič so sebou všetky tabule, alebo ako sa to riešilo? Ďakujem.
Reakcia na: Adammsvk #233025:
Však aj vtedy tam boli všetky, akurát mala každá linka svoj papier. Neskôr to začali dávať do jednej formy, ale tiež obsahuje všetky linky. 😉
Reakcia na: Valec #233024:
Tak som starsieho datumu vyroby lebo si pamatam zastavky oblepene tolkymi CP, kolko bolo SADiek. Ale su to roky co som naposledy siel primestskym busom. Tak sry.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.