Reakcia na: Ike #232833:
3) Dnes už je to asi jedno, aj dialkače sa robia automaty. Ak je dobre vyladený automat tak nie je o čom. Čo sa spotreby týka a aj jazdných vlastností.
Snáď sa to podarí do budúcna vycibriť.
. Čo znamená, že u niektorých linkách došlo k nárastu počtu prepravených, keďže sú nejaké návozy a odvozy na staniciach, Šamorínsko a Stupavsko si tiež prilepšilo, lenže aj áut pribudlo, a celkovo obyvateľov v regióne, teda ten pomer nie je vyvážený, a neviem či sa mení pomer VHD (idsbk) : IAD. Ten nárast počtu prepravených by som teda až tak veľmi nepripisoval k tomuto "úspešnému" projektu IDS BK, lebo Senecko sa napríklad vyprázdnilo v busoch, pričom vlaky nestíhajú.
intony
K navýšeniu priamych autobusov na základe požiadaviek aj starostu Vysokej, k strate spojenia južnej časti Zohoru k stanici po väčšinu dňa sa už ani nebudem vyjadrovať. Samozrejme, som rád, že už nemáme, ako pred pár rokmi, vo Vysokej v pracovný deň dieru od 8:02 do 12:57 alebo z Bratislavy cez víkendy dieru od 9:30 do 15:50, na druhej strane nie som si istý, či som si integrovanú dopravu takto predstavoval. To, že sa moji rodinní príslušníci väčšinou stále vozia do/zo Zohoru k/od vlaku autom, ja striedam bicykel a vlak, pretože auto nešoférujem, svedčí, že stále nie je v organizácii dopravy niečo v poriadku.