Keby som za volantom toho autobusu sedel ja, tak taxikárovi znepríjemním život viac aj bez trúbenia - nalepil by som sa naňho tak, že by ten kufro neotvoril. A keby potiahol, tak by som sa za ním dotiahol znova.
1. Problém s nimi majú, pozri si ich žiadosti o vysvetlenie v poslednom bratislavskom tendri, kde sa sťažovali práve napr. na požiadavku fotobunky.
2. Prečo by museli do firmy nalievať nemecký kapitál?
Nemyslím si, že by s takýmito prkotinami mali problém, keď z kosačiek nakoniec vyvinuli autobus. Skôr by najprv museli do firmy naliať nemecký kapitál, aby sa tam mohli uchádzať o zákazky.
Jednou z vecí s ktorou mal SOR v tomto tendri problém bola napr. fotobunka, ktorú očividne nemajú vyvinutú. Tým pádom predpokladám že do väčšiny tendrov napr. v Nemecku sa zapájať nemajú záujem (keďže tam je to štandardná výbava).
Pri Auparku na Panónskej (neviem či aj na zastávkach 50-ky...) tiež počas uplynulého týždňa zmizli pôvodné označníky, nahradené boli štandardnými červenými.
+ #232529, #232523
Vďaka za upresnenie, chalani. Už som sa medzitým aj ja dočítal, že tvar ktorý som použil ja, je nespisovný. A ostatným sorry za OT...
Ale kvôli technológií, alebo telmaxáckej implementácií? To sú dve rôzne veci.
Ak je to o tom že systém preferencie je predpotopný z čias keď sa používala dráha a ťažko sa do toho implementuje GPS riešenie, tak to si viem predstaviť.
Ale v prípade ak by sme sa bavili o technológií ako takej (pri vývoji systému od nuly), tak mi rozum neberie ako môžu presnejšie údaje viesť k tomu že systém bude fungovať horšie. Napokon, údaje o prejdenej dráhe sa dajú získavať aj cez to GPS.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023