Práve ma pri navyšovaní kreditu na BČK prekvapilo, že je tam iba možnosť ručne opisovať číslo karty, jej platnosť a CVC kód. To je CardPay Tatrabanky stále tak pozadu?
Pre porovnanie: ZSSK (cez inú platobnú bránu) umožňuje zvoliť aj Masterpass a hlavne aj Google Pay.
Zdá sa mi zvláštne, že toto v IDS BK nie je zjednotené [podobne ako rôzna cena BČK u dopravcov] keď BID spolupracuje s MasterCard pri lístkoch cez mobilnú aplikáciu: https://lacnejsielistky.sk
A veď aj to navyšovanie kreditu na BČK po technickej stránke zabezpečuje TransData (iba samotnú platobnú bránu banka), tak verím, že je to riešiteľný problém. Alebo sa mýlim?
Pre porovnanie: ZSSK (cez inú platobnú bránu) umožňuje zvoliť aj Masterpass a hlavne aj Google Pay.

Zdá sa mi zvláštne, že toto v IDS BK nie je zjednotené [podobne ako rôzna cena BČK u dopravcov] keď BID spolupracuje s MasterCard pri lístkoch cez mobilnú aplikáciu: https://lacnejsielistky.sk
A veď aj to navyšovanie kreditu na BČK po technickej stránke zabezpečuje TransData (iba samotnú platobnú bránu banka), tak verím, že je to riešiteľný problém. Alebo sa mýlim?
david1
To by som privítal aj pri vlakoch . Rýchlik Fixinela a pod. je otras..