Reakcia na: Z #23199:
zuzi, tu sa este raz nezdrzim a musim ti protirecit. cielom vsetkeho by nemal byt SPOKOJNY PREVADZKOVATEL-SPOKOJNY CESTUJUCI, ale SPOKOJNY CESTUJUCI-EFEKTIVNY PREVADZKOVATEL. pretoze prevadzkovatel by v tomto pripade mohol byt spokojny iba pri ziskovom hospodareni a to v oblasti mhd nie je dosiahnutelny ciel... a v trhovom hospodarstve, ked dopravnym podnikom klientov a tym aj prijmy preberaju auta, by sa dpb mal snazit NAJMA o spokojnost zakaznikov, nie o svoju... pretoze spokojny zakaznik = bubaky... 
Vladimír
a) DVERE OTVORÍTE TLAČIDLOM
b) DVERE OTVÁRA VODIČ
Prípadne nejaký piktogram k tomu. Ak by to bolo zreteľne označené, prípady neporozumenia cestujúcimi by sa začne zredukovali.
Každopádne úplne najlepšie by bolo jednorazové zavedenie dopytu v celej sieti MHD na všetkých typoch vozidiel.