Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Niečo pre ukojenie úchylky zvanej Ikarusofília:

https://www.youtube.com/watch?v=ztJMcIWfBV8
Reakcia na: S499.1023 #231719:
Ja som bol s oktávkou na STK tento pondelok, trvala takisto cca trištvrte hodinu (aj s emisiami), okrem estetickej závady predného nárazníka (celý dooškieraný, podotýkam ani raz mojou vinou 🙂 ) bez závad...
Reakcia na: mku81 #231717:
Neviem ako na Slovensku ale v CZ som bol na STK práve predvčerom, rozhdone to netrvalo 20 minút ale asi 45 a predtým ešte samostatné merenie emisií a našli mi dve ľahké závady - netesnosť jedného tlimiča a pohnutú geometriu. Ale je fakt, že to nebola STK dopravného podniku.
Reakcia na: mku81 #231717:
Ja som raz dávno neprešiel so starým žigulákom, ako vážnu závadu mi dali pokazené otváranie okien. (A to mi ešte pred príjazdom fungovalo, tí chumaji mi ho tam určite pokazili 😁 )
Reakcia na: ufo #231710:
tomu sa mi nechce verit, ze za tych 20 minut co auto stravi na STK skontroluju naozaj vsetko vratane elektrickych okien
Reakcia na: Gyzen #231712:
v špičke ide častejšie, miestami raz za 10 minút, mimo špičky by sa hodil interval ale 15 minút 😕
Reakcia na: Gyzen #231712:
Linka 32 je v cakacke na nove vozidla. Na stanicu sa da dostat aj inymi spojmi z Kramarov, ci od univerzit a nemusis ani cakat 20minut
Reakcia na: All1111 #231707:
Ak to stalo tak, ako je to popísané v článku, je to jednoznačne chyba vodiča a fakt sa divím, že to neohlásil na dispečing, ktorý mal privolať RZP. Celý kurz na palice nám inštruktor (zdravím MZ) prízvukoval "privrieť môžeš, potiahnuť nesmieš" a ak to urobíš, máš jednoducho smolu, chyba je na Tvojej strane. A v mojej dobe boli poriadne zrkadlá len na Sanosoch, skleníky a 9tr-ky mali len tie malé rovné zrkadlá a každý "normálny" vodič si nosil parabolické na gumičkách, aby niečo videl...
Reakcia na: rosomak44 #231711:
Takáto vec sa v BA stane v priemere snáď každý rok.
Prečo ide autobus číslo 32 už minimálne štyri roky ide každých 20 minút a to poobede kedy idú deti zo škôl na Kramáre ďalej študenti idú na stanicu, lekári idú z nemocnice domov a to vždy ide iba solaris urbino 15 ktorý je starý špinavý a malý na toľko ľudí a to niekedy ide aj malý sor autobus. Sú to najstaršie hromadne jazdiace autobusy ak nepočítam karosu b 741 a k tomu tieto solaris hnusne smrdia 32 ktorá vyzerá tak ze je to odpad avšak vozí študentov z prírodovedeckej fakulty a tiež z medicíny taktiež veľa ľudí z nemocnice je to preťažené spoj a keď ide každých 20 minút tak sa snažím aby som ju stihol a keď ne tak je zle. A tie piatky kedy je plná študentov co idú domov žiakov ľudí lekárov a ľudí cestujúcich tak potom je tak plná že som sa raz z nej nedostal a vystúpil som až na ďalšej zastávke hrozne meskal som kvôli tomu. Dovidenia pozdrav DPB👎 😷
Reakcia na: All1111 #231707:
Novému času nezvyknem veriť, ale toto mi nepríde nereálne. Vodič musí pred odjazdom skontrolovať, že môže bezpečne odísť zo zastávky a v okolí autobusu nie je nič podozrivé, čo by mohlo tomu zabrániť. Ak to neurobil a ešte ho nezaujímalo zranenie cestujúceho (hoci ten spravil, čo nemal), treba vyvodiť zodpovednosť a nie pchať hlavu do piesku...
Reakcia na: mku81 #231709:
Všetko, čo bolo v autobuse z výroby, je súčasťou kontroly. Osobné auto riešia, aj keď ti nejde elektrické otváranie okien. Takáto podstatná vec, ako je núdzové otvorenie dverí je dôvod na neudelenie TK.
Reakcia na: ufo #231708:
nudzove tlacidla su sucastou STK?
Reakcia na: All1111 #231707:
Denná realita. PZ by sa mal zamerať na STK realizované v DPB, nefunkčné núdzové tlačítka nikto nerieši. Foto z 2249:
Reakcia na: kolenic.martin #231704:
Daco mas aj tu
https://imhd.sk/ba/doc/sk/12875/II-etapa-vystavby-elektricky-do-Petrzalky

Alebo si pogugli clanky na nete. Uzemne rozhodnutie uz jestvuje.
Reakcia na: kolenic.martin #231702:
Však akurát práve to,že aby to stihli.Ďaľšia možnosť čerpať EU fondy už nemusí byť.Bola by škoda o to prísť,ale toto si ľuďia neuvedomujú,že každou jednou pripomienkou sa to iba predlžuje vlastne zbytočne.
Pamätám si pôvodné vyhlásenia p.Nesrovnala,že 2020 bude trať dokončená.Stihnúť sa to mohlo 1.etapa bola sprevádzkovaná v roku 2016.Lenže v polovici volebného obdobia sa nikto nemal záujem zaoberať 2.etapou.Dúfajme teda,že ak začnú fyzické práce v roku 3Q/2020 alebo 4Q/2020 do 2023 by sa to s odretými ušami mohlo stihnúť.Pomohlo by to najmä Petržalčanom.
Reakcia na: Petto #231703:
Je to možné. Zdroj?
Reakcia na: kolenic.martin #231702:
2020 sa bude akurát tak hľadať zhotoviteľ
Reakcia na: N/A #231700:
Zo stránky spoločnosti Metro Bratislava: predpokladaný termín začatia stavby je r. 2020, ukončenie stavby sa predpokladá v r. 2023. Presnejšie údaje som nenašiel, ale ten 2023 je hraničný termín aj preto, lebo v opačnom prípade nebude možné financovať projekt z európskych fondov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.