Reakcia na: SUNSPINX #231640:
Ono nedá sa všetko porovnávať. veľa krát jeden čaká na druhého, stavba nie je pásová výroba. Byť je pravda že lajdáckosť na verejných stavbách dosahuje trúfnem si povedať 50% príčin zdržaní, to že vidím postávať človeka neznamená že nekoná prácu. Napríklad, ste betonár. Chlapi chystajú rohož, vy zalejete betónom. Kým chystajú, čo robíte? Miešačka sa točí, všetko ide ako má, ale vy aj tak stojíte a fajčíte....Robíte či nerobíte? Spôsobujete zdržanie?
Dispecer
Chce to mať základnú stratégiu, ktorá by definovala aký DPB má byť počas a na konci jej plnenia, čo chce dosiahnuť a akým spôsobom. Každopádne, marketing DPB by mal fungovať nielen na sociálnych sieťach, ale aj vo vozidlách, na zastávkach i mimo nich a kombinovať prezentáciu výhod MHD - vizuálne príťažlivo, najmä jazykom mladých (ale nielen ich!) so štipkou humoru, ale najmä "múdro".