Reakcia na: gejza #231053:
Ja síce nie som ukážkový príklad, ale súhlasím, že vodič MHD by mal byť v službe identifikovateľný. Model – polokošeľa alebo košeľa a svoje nohavice (pri nohaviciach stačí, aby sa vylúčili plavky s tepláky) – sa zatiaľ zo všetkých pokusov osvedčil najviac a rovnako je to takto v X ďalších firmách. Väčšina vodičov belasé polokošele nosí, sú pomerne obľúbené, príjemné i celkom pekné. Navyše je ich možné zo/obliecť prakticky kdekoľvek a pokračovať v programe dňa, pretože nie každý chodí iba z domu do práce a z práce domov.Vodiči sú identifikovateľní, veľkú väčšinu služby je vidno iba vrch, preto nerozumiem, ak niekto stále trvá aj na jediných správnych nohaviciach.
+niečo k téme:
https://www.startitup.sk/ma-oblecenie-ktore-nosime-vplyv-na-nas-pracovny-vykon/
https://m.karierainfo.zoznam.sk/cl/1000138/1790415/Kostymy-a-kravaty-nie--Vacsina-Slovakov-sa-chce-do-prace-obliekat-podla-seba--dress-code-by-zrusili
Žáržo
Moja pozícia nebude vedúci marketingu, na tu príde iný človek. Vytvorená mi bola nová funkcia, a to koordinátor PR a marketingu, ktorý začne vo veľkom riešiť veci, ktoré doteraz nefungovali.
Ihneď sme nastavili napr. zmenu fungovania na sociálnych sieťach. Odblokoval som ľudí, ktorí prezentovali častejšie svoje návrhy i nespokojnosť a bývalým adminom sa to úplne nehodilo a vlastne sme vôbec odblokovali Facebook, aby naň mohol písať ktokoľvek a stal sa dôležitým informačným kanálom, kde bude fungovať obojstranná komunikácia so zákazníkmi. Rád by som DPB priblížil čo najviac ľuďom a pokračoval v štýle komunikácie, aký môžeme poznať z RegioJetu, kde som niekoľko rokov pôsobil pri komunikácií s médiami.
Rovnako prevezmem informovanie o novinkách v doprave. Veľmi ma štve, keď dobrovoľná fanúšická stránka dokáže urobiť X-krát lepšiu robotu, ako ľudia, ktorí sú za to platení. MHD sa citeľne zlepšuje, ale ak sa to nedostane do médií, nikto sa o tom nedozvie. Spustí sa výraznejšia komunikácia s novinármi a rovnako sa budú meniť aj informácie o novinách na webe. Už to nebudú prekopírované dopravné príkazy a pod.
Ďalšie aktivity budú pokračovať, mám hrozne veľa nápadov, čo sa môže zrealizovať. Budem určite rád, keď bude mať aj ktokoľvek odtiaľto tip na zlepšenie, príp. poskytne napr. pomocnú ruku, ak by bolo potrebné niečo operatívne odfotiť a pod.
Mám napr. predstavu, že môžeme fanúšikov, ktorí si MHD fotia zapojiť na sociálne siete, resp. by sme im umožnili ich fotografie publikovať u nás, kde by svoju prácu mohli odprezentovať.
Keby niečo, kontakt na mňa je zarnovicky.martin@dpb.sk.