Reakcia na: 810zssk #231031:
Pri hlásení je nevýhoda, že na zadnom displeji je iba číslo - ak prestupuješ alebo dobiehaš, cieľovú stanicu nevidíš. Možno ak by si ju videl, tak by si ani nedobiehal, lebo spoj nejde tam kam potrebuješ.@3pa3ck3: Situácia, keď je posledná zastávka kratšej verzie zároveň priebežnou dlhšej, je myslím iba 32/33. Pri zavretí jedného oka aj 31/39 a 91/191 (v oboch prípadoch dlhšia linka jednosmerne nezastavuje na nástupnej zastávke kratšej linky).
birch
Musím povedať, že sa mi toto riešenie s hlásením konečných zastávok prestáva páčiť. Nebolo by jednoduchšie napr. označiť štvorku v smere Zlaté piesky / ŽST N.M. číslami 4 a 14, alebo 4 a 4N alebo akokoľvek inak a tým rozlíšiť, kam ide? Určite praktickejšie vidieť to aj na zadnom displeji než to počúvať znova a znova na každej zastávke (keď už to teda vraj nejde urobiť tak, aby sa to hlásilo iba na poslednej spoločnej zastávke)
Zjednodušovať linkové vedenie áno, ale nie za každú cenu. Lebo v prípade viacerých konečných, aký je rozdiel medzi linkami 4, 20, 21 a 80 a s trochou odvahy napr. kombináciami 31/39, 30/37, 83/84, 32/33, 61/74 a podobne (91/191 a 92/192 už ani nehovorím).
Zdá sa mi, že ideme z extrému do extrému... ako rozmýšľam, tak veru neviem, komu pomohla zrušená sedmička nahradená v rovnakej trase skrátenou trojkou vedenou na Vinohrady ako dojazd.