Reakcia na: fanatikmhd #231017:
Od sokolskej to bude asi zlozitejsie urobit, kedze tam bude treba urobit dlhsiu stopu ,kedze uz musi ist voz hodne skoro z laveho pruhu aby sa nasledne dostal k lavemu odboc.pruhu na stanicu.
.
.

Ike
Trakčné vedenie v Bratislave totiž nerastie ako huby po daždi.
V generely dopravy sa táto spojka nespomína.
Vo Vallovom pláne Bratislava áno, v kontexte nahradenia linky 32 trolejbusmi. No jedným dychom sa dodáva zlúčenie s linkou 204.
V júni 2017 zobralo zase mestské zastupiteľstvo materiál "Pilotný projekt nahradenia kĺbových autobusov za kĺbové trolejbusy s pomocným batériovým pohonom na vybraných linkách" kde sa spomína to isté, pričom odbočka SAV - HLST je výhľadová a jej realizácia bude závisieť od riešenia priestoru predstaničného námestia.
Neviem v akej fáze projektovej dokumentácie sa nachádza trať Dlhé diely - Patrónka, no viem, že sa skloňuje podstatne viac ako spojka SAV - HLST. A namiesto odpovede, čo teda navrhuješ v prípade, ak sa zatrolejuje Mlynská dolina skôr, ako sa spraví SAV-HLST mi dávaš mínusky a vkladáš do úst veci, ktoré som nepovedal.