Reakcia na: N/A #230933:
Lenže spoje s konečnou Borská prídu na inú zastávku Borská ako spoje pokračujúce do Dúbravky. Teda už nejde o pásmovú obsluhu, ale v podstate o novú linku.Tu by to chcelo naozaj označiť skrátené spoje nejakým iným číslom (napr. X15, aj keď osobne by som bol za variant, aby električková linka bola normálne iba 6 a tým pádom by autobusy mohli získať číslo X6) a zároveň premenovať konečnú zastávku, aby sme tu nemali dve Borské nezávisle od seba.
Inak podľa môjho názoru by sa tento režim, že pokiaľ sa nejedná o pásmovú obsluhu, ale o rozdelenie linky, mala každá vetva vlastné číslo, mal zaviesť všade.
MatejBA
Karlovka + Dubravka: 33500 + 34500 = 68000
DNV ma 4x menej obyvatelov.
Nosne linky
DNV: 20, 21 a 29
Karlovka: X6 a 32
Dubravka: X5, 83, 84
Interval nosnych liniek dokopy (priblizny)
DNV (rano, sedlo, poobede, vecer, vikend): 2,5 / 5 / 3 / 6 // 5
Dubravka (r, s, p, v, v): 2,5 / 4 / 3 / 4,5 // 4,5
Karlova Ves* (r, s, p, v, v): 2,5 / 3,5 / 3 / 6 // 5,5
* v Karlovke prestupuje este aj Dubravka do nosnych liniek
Z tohto mi vyplyva, ze DNV ma lepsie spojenia/intervaly k poctu obyvatelov ako Karlovka a Dubravka pocas rekonstrukcie elektriciek. Takze what's your point?