Reakcia na: Jadran #230710:
"Navštívil som rôzne prevádzky MHD po Európe a všade je úplnou samozrejmosťou, že minútu-dve po príchode na konečnú vodiči vypínajú motor, toto je opäť raz len nejaký vykonštruovaný beusácky fenomén, že "nechám to navrčané, šak čo, neni to moje".".... skús niekedy zájsť v Bruseli na konečnú linky 12 na letisku alebo na konečnú linky 60 na Square Ambiroix .... na konečnej linky 60 máme ubytovanie, takže pomerne presne viem, kedy končí a kedy začína premávka tohto spoja (a rozhodne to nie je okrajová časť mesta)
N/A
V žiadnom Vallo článku sa o tom nikde nepíše.Spomínané sú iba NP a klimatizované električky.O autobusoch ani zmienka.To potom by mohli povedať všetci na všetkých linkách,že chcú iba klimatizované vozy.
Treba si prečitať vyhlásenie hovorkyne DPB,že podnik disponuje ani nie polovicou klimatizovaných vozov a nie je možné aby výprava bola logicky klimatizovaná na všetkých poradiach každej linky.
Takže prečo by mal mať niekto na X5 každý spoj klimatizovaný a niekde v BA mu príde Karosa???
Nie je to spravodlivé.Tento týžden sa objavovala Karosa celodenne aj na L21 a L98 čo majú podstatne dlhšiu trasu ako X5 a nemajú zastávku každých cca 500 metrov.Cez týždeň som sa viezol aj neklimatizovaným SORom na X5 vcelku plný voz pootvárané okná,vetráky.U kríža som videl,že vodič otvoril všetky dvere aby sa aj na konečnej vetralo a poviem Vám,že sa tá cesta od Kríža na Molecovu dala v pohode vydržať vonku bolo 29°C.Čiže áno klíma je fajn ale dajú sa urobiť opatrenia aby bolo príjemne aj bez klímy.