Ja som zatiaľ vždy musel jednotlivo diktovať zóny vodičovi - v prípade netypickej cesty v kraji - a nestačilo, že idem do Pezinka cez Báhoň.
Dokonca keď si pýtam lístok rovno do Bratislavy s prestupom v Senci, tak sa ešte pýtajú, či idem autobusom alebo vlakom ďalej (lebo mi musí vydať lístok s prestupom buď na Senec, aut.st., alebo na Senec, žel.st.), akurát, že sa to pýtal v spoji, ktorý je nadväzný na vlak a vôbec nejde na Senec, aut.st.
Dokonca keď si pýtam lístok rovno do Bratislavy s prestupom v Senci, tak sa ešte pýtajú, či idem autobusom alebo vlakom ďalej (lebo mi musí vydať lístok s prestupom buď na Senec, aut.st., alebo na Senec, žel.st.), akurát, že sa to pýtal v spoji, ktorý je nadväzný na vlak a vôbec nejde na Senec, aut.st.
Do palubneho pocitaca sa zadava prestupna zastavka (t.j. zastavka kde vystupujes zo spoja v ktorom si kupujes CL) a cielova zona. Nic ine. V pripade viacerych moznych tras ich palubak sam vodicovi ponukne na vyber (alebo aj nie a potom mas smolu, musis ist tade kade si palubak zmyslel
3pa3ck3