Reakcia na: irizar #227841:
Tak zase mne sa už párkrát stalo, že som nastúpil do prvého, čo prišlo, a až vo vnútri som zistil, čo to je za spoj. Prípadne som počas jazdy zabudol, v čom to vlastne sedím. ?
Lebo do prevadzky oni nechodia, hodnoti sa z kancelarie.
Uvidime. Kandidati samozrejme vlastne prieskumy maju.
Peon
"Ďakujeme za zaslanie čísla účtu. Zadali sme do učtárne príkaz na prevod finančnej čiastky na Vami zaslané číslo účtu.
K Vami zaslaný otázkam Vám zasielame vyjadrenie:
- Pri zakupovaní prestupových lístkov systém v palubnom počítači ponúka výber trasy v zmysle cestovného poriadku s rôznymi kombináciami pre docestovanie do cieľovej zóny. Napríklad vo Vašom prípade, systém vygeneroval aj trasu s možnosťou cestovania cez centrum Bratislavy a následne cez Sv.Jur a Pezinok.
- K Vašej reklamácii sme pre účely vrátenia cestovného priložili Vami zaslaný naskenovaný cestovný lístok, takže nie je potrebné aby ste nám ho zasielali.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy pri cestovaní.
Ďakujeme, že využívate služby našej dopravnej spoločnosti."