Reakcia na: Ike #227697:
Aký triedny boj??? Bola reč o prevádzkových zamestnancov na čo si reagoval viď. nižšie! Neskoro sa obhajuješ, že si myslel iných. Mal si skôr špecifikovať a nie hovoriť všeobecne o starej garde. 2x premysli a raz píš. A čo máš s mojou angličtinou nechápem. Rozšír si trochu poznanie prekladu slov, ktoré sa dajú preložiť vo viacerých významoch. Hento čo som preložil bol ako následný príklad blbého doslovného prekladu, ktorý však ironicky pasuje na stav na Slovensku. A buď bez obáv, hulvát je aj Jan-čurák, len sa to toľko nerozmazáva, príspevky sa vymažú a dotyčného ešte stihne RJ poriadne poškodiť aby nedajbože sa nezamestnal u konkurencie, pretože bohužiaľ v postboľševickom režime udavačov je viac slovo idiota a opľúvača, ako slovo samotného človeka, ktorý je terčom sprostých drístov premotivovaného teamleadera alebo iného premotivovaného tajtrlíka.
falaise
Dnes pre zmenu dispečer ZSSK exceloval opäť. REX1721 BA-PD čo mal z Leopoldova ísť o 7:37 došiel s meškaním 50 min a do odchodu mu nadelili ešte +30 min, keďže sa čakalo na Os 5021 z NR do Leopoldova, ktorý asi tiež meškal. Postupne sa blížil čas odchodu Os 5107 z Leopoldova do Nitry o 8:51. Tomu capli +5 min, potom +10min, lebo REX1721 idúci s meškaním 80 min asi musel ísť "načas". Už bolo 9:20 keď vlakvedúci 5107 behá po vlaku a oznamuje, že reko-šrot zo ŽOS Zvolen 757.015 na REX1721 skapal medzi Leopoldovom a Hlohovcom a trať je neprejazdná. Takže aspoň toto, čo mohol dispečer ZSSK spraviť správne a pustiť 5107 načas, tak totálne na celej čiare dosral a pustil ako prvý vlak u ktorého bolo totálne jedno, či pôjde 80 alebo 90 minút zmeškaný. Nechápem na základe čoho vyberajú dispečerov u ZSSK ale aj ŽSR, ktorí ovplyvňujú prevádzku, ale verím, že keby vyberali absolventov z pomocnej školy, tak to lepšie dopadne!