Reakcia na: Peon #227494:
To sú cestujúci, ktorí presadzujú názor (a sú kvôli tomu ochotní zavolať aj všetky televízie a rádia), že im nikto nemôže určovať (prikazovať), ako a kade majú cestovať. Že aj vo verejnej doprave majú mať právo voľby (a dokonca často požadujú výber, aký im SL umožňoval pôvodne - teda rýchly priamy autobus, zastávkový priamy autobus, autobus s prestupom na vlak v žel. stanici, ...)
Peon
Do nedávna takto aj SKAND Skalica keď premával linkou do Skalice aj v Bratislavskom kraji [Bratislava - Malacky - Studienka]. Pamätám si spred zopár rokov aj prímestskú linku do Šale, ktorú prevádzkovala tuším Arriva NItra a niektorí cestujúci ju využívali v Bratislavskom kraji v úseku "Bratislava - Senec - Reca". Pred zánikom to bol asi iba jeden spoj cez pracovné dni v každom smere.
Späť k SAD Trenčín: Je to tá ich dlhoročná linka "Bratislava - Myjava". Vykonáva to ich prevádzka Nové Mesto nad Váhom. Rýchlosťou a počtom zastávok to pripomína diaľkovú linku, ale je to prímestská linka.
ZÁHADA: Slovak Lines nejazdí na žiadnom úseku v Trenčianskom kraji. Tak ako sa za úsek v Bratislavskom kraji vyrovnávajú výkony keď nie bartrom? Úrad BSK to platí peniazmi Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja?
PS: Ešte mi napadlo k (nielen tu spomínanému) skomplikovanému spojeniu hlavne pre študentov z Dubovej do Trnavy ak si dobre pamätám: Nemohla by tak po novom jazdiť Arriva Trnava priamo tak ako do 18. 8. 2018 Slovak Lines? Samozrejme na objednávku od TTSK.