Reakcia na: Peon #227492:
To sa nijako nevyrovnáva. Vyrovnávky pri objednávaní PAD nie sú. BSK platí všetky linky SL (aj do Chtelnice - okres Piešťany, aj do Gabčíkova). Trenčiansky kraj platí zrejme všetky prímestské linky SAD TN, jedine že by si robili tú linku do Ba na ich komerčné riziko. Ináč aj tu je posun, lebo kým pôvodne mali v Ba iba zastávku ŽST Vinohrady v smere na Nivy (ak vôbec), a smerom von z mesta išli vždy po obchvate a Rybničnej (lebo stáli najbližšie tušim až v PK), tak po novom (od zmeny CP) stoja na ŽST Vinohrady už aj smerom von z mesta.
Peon
Do nedávna takto aj SKAND Skalica keď premával linkou do Skalice aj v Bratislavskom kraji [Bratislava - Malacky - Studienka]. Pamätám si spred zopár rokov aj prímestskú linku do Šale, ktorú prevádzkovala tuším Arriva NItra a niektorí cestujúci ju využívali v Bratislavskom kraji v úseku "Bratislava - Senec - Reca". Pred zánikom to bol asi iba jeden spoj cez pracovné dni v každom smere.
Späť k SAD Trenčín: Je to tá ich dlhoročná linka "Bratislava - Myjava". Vykonáva to ich prevádzka Nové Mesto nad Váhom. Rýchlosťou a počtom zastávok to pripomína diaľkovú linku, ale je to prímestská linka.
ZÁHADA: Slovak Lines nejazdí na žiadnom úseku v Trenčianskom kraji. Tak ako sa za úsek v Bratislavskom kraji vyrovnávajú výkony keď nie bartrom? Úrad BSK to platí peniazmi Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja?
PS: Ešte mi napadlo k (nielen tu spomínanému) skomplikovanému spojeniu hlavne pre študentov z Dubovej do Trnavy ak si dobre pamätám: Nemohla by tak po novom jazdiť Arriva Trnava priamo tak ako do 18. 8. 2018 Slovak Lines? Samozrejme na objednávku od TTSK.