Reakcia na: 810zssk #227169:
Tak som si to zo srandy skusil prerobit rucne. Pre linku 39 som potreboval 15 minut na upravu cielov a jazd a vyrobil som si 4 sablony na upravu cestakov. Tie treba upravit cca na 370 miestach. Opravim tak 6 za minutu, co je hodina. Cize cca 75 minut roboty to spravit manualne v textaku pre linku 39 pre palubaky. Na zastavkove CP dalsia cca hodina. Lenze ono sa to robi vo softveri, v ktorom to nakreslis samozrejme rychlejsie, takze aj keby to bolo "operativne", tak do piatku pred zacatim vyluky to muselo byt hotove.
810zssk
Informovanie cestujucich o tom ako to jazdi je jedna z najdolezitejsich uloh podniku hned po samotnom jazdeni. Co to ma byt ze napr. pocas nedavnej vyluky v Devinskej, kedy si z VW2 isiel posledny spoj o hodinu a pol skor ako bezne, vsetky systemy veselo ukazovali ze 23:55 ten bus ide? Ked sa na to niekto spolahne tak potom co?
Nehovoriac o trojtyzdnovej (!!!) vyluke v Ruzinove, kedy vsetko od ich webu po Google Maps zobrazuje nezmysly. Ako ma potom clovek prestupit do MHD ked ani taku elementarnu vec ako vyhladanie spojenia nema k dispozicii?
Opakovane len dokazuju ze na klucovych poziciach maju bud neschopnych, alebo flakajucich sa ludi a manazment nedokaze alebo nechce nastavit vnutrofiremne procesy tak aby fungovali aspon elementarne veci.
Donekonecna len "neda sa to", ked kazdy kto vystrcil nos z Bratislavy ma moznost vidiet ze sa to da.