Reakcia na: Joyki #227119:
Ďakujem aj za takúto informáciu. Pýtal som sa preto, keďže SAD Trenčín zhorel jeden Crossway 12M minulý rok a na Finančnej a majetkovej komisii sme riešili alternatívy náhrady za toto vozidlo. Predmetom debaty a aj v podkladoch od úradníkov z mesta bol Urbanway 12M. Naceňovali sa verzie diesel, elektro, hybrid.
Ako poslancom nám pred pár dňami poslali návrh dodatku so SAD Trenčín, kde však je spomínaný Crossway 12M. Na náš podnet (trenčianskej časti iMHD) to aktuálne preverujú a dodatok podpísaný ešte nebol. Oficiálne stanovisko zatiaľ nemám. Preto som chcel vedieť aj takouto cestou, či nakoniec Crossway nie je vhodnejšou alternatívou. Aj keď minimálne nízkopodlažnosť vozidla je nepopierateľná.
Preto ma zaujímala skúsenosť s Urbanwaymi v Bratislave. Ale neviem, či tu napr. vodiči DPB nemajú zakázané prispievať. Každopádne ďakujem aj za takýto postreh!
Celkom ma to zaujimalo, lebo niekedy sa mi stalo, ze tam klima isla naplno (ze tam skoro az mrazilo
Peon
Zaujímavé, že Arriva Trnava aj naďalej ide po časti tej trasy na linke "Bratislava - Šaštín Stráže". Do Šaštína je to podobný (ne)súbeh s vlakmi ako do Holíča a Skalice.
Takže ak dobre rátam, po Bratislave nám v súčasnosti na dotovaných linkách jazdia nezaintegrovaní dopravcovia - majú minimálne dve zastávky v Bratislave aspoň v jednom smere: Arriva Trnava, SAD Dunajská Streda a SAD Trenčín. [Iba SAD Dunajská Streda oficiálne umožňuje prepravu cestujúcich v rámci Bratislavy za ich kilometrickú tarifu].