Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: yellowcaptcha #227036:
Ano, moja chyba, slepy som ? Pomylil som si konecnu Zahorska Bystrica s Mariankou. Ale potom nechapem naco ta 36 pojde az na konecnu (a teda robit kolecka po ZB), alebo preco nejde po nejakej viac vymetacej trase aspon.
Reakcia na: 810zssk #227035:
Podľa Krúpovho príspevku nebude nová linka zachádzať aj do Marianky ako sa rátalo v pôvodnom návrhu, lebo Marianku má obsluhovať posilnená L215.

https://www.facebook.com/jozefkrupaZB/posts/1800741976677770
Reakcia na: Ike #227032:
Som zvedavy kolko vydrzi ten variant do Marianky. Kazdopadne, lepsie mat spojenie do Borov a Dubravky ako subeznu 37 v nahodnom intervale ku taktovej 215 (ak sa naozaj od augusta podari).

Ak to ma ist do prekladu so 123, tak by to znamenalo interval 30 minut co je uz celkom fajn obsluha Strmych vrskov (za predpokladu ze sa zrusi ten variant do Marianky, resp. aj ten pojde cez Strme vrsky). Este dufam ze pri Markize bude nadvaznost s 37, aj ked v podmienkach DPB samozrejme bude bez garancie.

Akurat dufam ze na rozdiel od 123 tam bude premavka normalne az do ukoncenia dennej prevadzky. Chapem ze 123 je primarne pre Bory, takze tam to ukoncenie po 21:00 ma zmysel, ale 36 bude jedina obsluha Strmych vrskov, tak by si zasluzila normalnu dobu prevadzky.

Kazdopadne sa mi to velmi nepaci. Len dalsie nesystemove riesenie do bordelu v zapadnej casti mesta.
Reakcia na: Ike #227032:
Si robis kozy ze to fakt nazvu L36 ? Este potiahnut to do Karlovky, dat tomu pouzitelny interval a bude prca ?
Reakcia na: Petto #227029:
to este nie je iste. Myslim si, ze to bude skor az v oktobri.
Reakcia na: Infinity #227030:
Tiež by som bol trocha skeptický v tom tvrdení, že nevyhrá.
Reakcia na: Petto #227029:
never tomu? ? ?
Reakcia na: MatejBA #227028:
Nevyhra. V septembri mu dost poskodia dopravne obmedzenia na obchvate. ?
Reakcia na: Oli61 #227026:
To iste maju skoro vsetky 12-metrove.
Všimol som si, že dosť Sorov NB18 z najnovšej série majú pokazené, respektíve nefunkčné tlačítko na posledných dverách. Viem, že napr. 1865 ho má prelepené, včera som išiel NB18 na L96 a tam bol na dverách nápis "Tlačítko nefunkčné, použite tlačítko na madle. Na 1865 je zasa tlačítko úplne prelepené. Jedná sa hlavne o Sory 1860 - 1868 a 2233 - 2251, ale je možné, že to majú aj staršie vozy.
Autobusy ani nie rok staré majú už pokazené tlačítka na dopyt?
Reakcia na: N/A #227024:
Nemá len náhodou vypnuté (nefunkčné) počítanie prejdenej vzdialenosti a preto voz "nevidí" zastávky podľa dráhy? To by vysvetľovalo, prečo ho vzt ukazuje tam, kde ešte nie je (vodič vždy prepne na ďalšiu a ďalšiu zastávku...).
Reakcia na: mirec240 #227023:
Na 1859 neprehadzuje palubák automaticky zastávky, ale vodič musí po každej zastávke potvrdiť zastávku. Ukazoval mi to vodič.
Reakcia na: Pe67 #227009:
No a taká #1859 zase zobrazuje odchody zo zastávok skôr než v skutočnosti. Píše že odišla z Patrónky ale v skutočnosti je len na Dubovej. A vďaka tomu sa zobrazuje na vzt v predstihu. Ale neviem koľko to už takto robí.
Reakcia na: Mhr1 #227021:
Kilometrové priebehy by sa mali dať aspoň orientačne zistiť podľa STK-čiek, snáď aspoň kilometre sa pri nich uvádzajú poctivo... ?
Reakcia na: 810zssk #227020:
Lenže nedostatočná údržba je tiež plytvanie.
A platí to, čo napísal Jajcaj: že je to vlastne naopak, tie kĺbáky dostávajú oveľa väčší "záhul". Takže tie by mali odchádzať skôr. Ideálne by bolo, ak by niekto poznal ich kilometrické priebehy. To by nám pomohlo porovnať a zorientovať sa, ako to vlastne je.
Reakcia na: Mhr1 #227016:
Ano, lenze tie autobusy v Nemecku pocas tych 8-10 rokov dostavaju normalnu udrzbu. Pozri sa ako vyzeraju vozy DPB po par rokoch prevadzky bez ohladu na znacku.
Reakcia na: Jajcaj #227018:
Nemôže byť problém v tom, že tie krátke premávajúce v okrajových častiach jazdili po horších vozovkách, a teda sa to podpísalo na stave skríň a podvozkov?
Reakcia na: Mhr1 #227016:
Presne tak, logiku by to malo skôr opačne, ak by sa kĺbové vozidlá, ktoré sú v prevádzke vystavené na vyťažených linkách omnoho väčšiemu náporu, boli vyraďované skôr ako krátke, z ktorých mnohé väčšinu svojej životnosti odjazdili po všelijakých Žabích majeroch. Odstaviť to všetko takto nárazovo nie je podľa mňa najšťastnejšie riešenie, ak sa dlhšie nebudú kupovať nové vozidlá, zasa nebude čo vypravovať. Potom budú zasa prenajímať z Banskej Bystrice?

Inak, čo sa týka Nemecka, ani tam sa s obnovou vozidiel všade neponáhľajú. Ešte tento rok som u mestského dopravcu v Bonne (BVG) videl v bežnej prevádzke niekoľko kusov mercedesov O 405 N a O 405GN vyrobených v rokoch 1998 - 1999, stav prirodzene zodpovedá ich veku, ale stále slúžia, a zďaleka nie iba v špičkách (viezol som sa takým po 21:00 hod.).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.