Ale ak sa mam ako laik vyjadrit, podla toho ako je ten vrtulnik neobhoreny, tak mu asi doslo palivo a pri pokuse o pristatie to prosto nesrovnal a nabral kable.
Ike: podla informacii on pilotoval vrtulnik (sam). A ci (ne)zvladol VFR - mozno ze mu zasvietilo slnko do oci a klesol (co je dost chyba) alebo mu prislo zle, doslo palivo, atd, tazko povedat, co sa stalo.
Ja viem, že o takýchto veciach sa má písať s pietou, ale neodpustím si (aj keď zas budem za hovädzinu):
On bul i eľektikárom, že to tam vypnul v pól kraja...?
A ak ten vertaljot bol v takom technickom stave ako produkty jeho firmy, tak sa ani nedivím...
Neviem. Nejaké racio to asi mať bude,no príde mi to dosť nepraktické. Posledná vec, nad ktorou človek v núdzovej situácii potrebuje premýšľať je deň v týždni. Otázne je,čo sa stane, ak v utorok stlačím stredu.?
Myslím, že už tiež dostali rozum. T5 a T6 v Île-de-France sa schvaľovali ešte začiatkom nultých rokov. STIF z Translohru vraj vôbec nebol nadšený a na T8 si aj presadil klasické električky. Na T6 sa argumentovalo sklonmi, ale aj tie sú tam len okolo 9 promile. Aký bol argument pre Translohr na T5, to už vôbec netuším.
Ak sa nemýlim, všetky odvtedy budované či plánované trate metra a električiek v Paríži/Île-de-France, ktoré nie sú predĺžením už existujúcich liniek na pneumatikách, sú navrhované na klasiku. Prestavby existujúcich tratí na pneu zavrhli už dávno.
Ťukal si do mobilu a nevidel si že tvoj spoj už medzitým obslúžil zastávku, utekal si z druhej strany cesty a zlý, zlý vodič ti zavrel dvere pred nosom, alebo ti nejaký východniar prebral frajerku (frajera)? Prípadne kombinácia týchto možností?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran