tr3mp: S využitím tých priestorov sa kedysi nepočítalo keďže išlo o prísne chránené územie pred vonkajším nepriateľom
Preto to depo inde ako by si čakal. No vyzerá to dobre. Toľko pracovných miestna druhom konci Petržalky by znamenalo využitú busy ráno smer Petržalka a poobede smer centrum
Preto to depo inde ako by si čakal. No vyzerá to dobre. Toľko pracovných miestna druhom konci Petržalky by znamenalo využitú busy ráno smer Petržalka a poobede smer centrum
. Ak chceš, môžem Ti tu hodiť nastavenia pre klasický wap.
Papyr
Z prazskych MHD zaujimavosti by som (okrem toho, co pisal Sarko) nevynechal jazdy po elektrickovej trati cez ul. Trojsku (usek Nadrazi Holesovice-Ke Stirce), kde je najvacsie stupanie elektrickovej trate v CS a pekny vyhradne elektrickovy most cez Vltavu. Dalej by som urcite navstivil Muzeum MHD vo vozovni Stresovice, vratane "neverejnej" expozicie - personal sa da ukecat, aby ti to otvoril, stanicu metra Rajska Zahrada (linka
Ked sa ti postasti, odporucam velmi vyrazne previezt sa motorovym vlacikom CD v useku Praha hl.n.-Praha Smichov sever. nast. - Praha Zvahov - Praha Cibulka - Praha Zlicin, tento vlak prechadza nielen zaujimavymi vinutymi stupaniami a po vysokom kamennom viadukte, ale najma okolo Barrandova, Prokopskeho udolia a Cibulky, co je velmi krasna priroda priamo v hlavnom meste. Tato trat, prezyvana aj prazsky Semmering, ale je vyuzivana najma pre nakladnu dopravu a osobne vlaky su na nej asi 3 pary za den, teda treba vystihnut vlak o 11.35 alebo 14.35 z hl.n.
Este som nieco zabudol?