Reakcia na: jandro #226441:
Keď občas 54 cestujem, je v nej zhruba 10 ľudí, väčšinou sú to zamestnanci železníc, ktorí sú skvelým dôkazom, že autobus k stanici nejazdí kvôli prestupu na vlak , pretože sa dosť nahlas dohadujú kto z nich zavolá napr. Ferovi, či im nemôže podržať vo Vajnoroch 2 minúty vlak. Ďalšou skupinou je v piatok večer mládež cestujúca z Rendezu do Vajnôr... Ráno z Rendezu cestovalo zopár ľudí do ZŠ, ako to je teraz ale neviem. Viem len, že stačí že vlak od Senca chvíľu mešká a prestup je nemožný....Taká L153 by k stanica mohla zájsť napríklad tiež.
Ike
Mám hypotézu, ale neviem, či je reálna: absolvoval som krátky "turistický" leteckú kurz, kde som sa dozvedel, že Slovensko (a aj iné krajiny) sú rozdelené na letecké rajóny - akoby okresy, kraje, regióny a štáty a letecká posádka komunikuje s jednotlivými úrovňami na základe nadmorskej výšky. Ak letí lietadlo vo výške 30.000ft pri Pezinku, komunikuje s vezou na BTS. Ak leti letun s tymi istymi suradnicami vo vyske 1.500 ft, komunikuje s letiskom Dubova. Napada ma, ze ak by lietadla z BTS leteli priamo, ocitli by sa nad Rakuskom v nizkej nadmorskej vyske a vacsina medzinarodnych letov, by tak musela komunikovat s nejakym dedinskym letiskom. Preto je vyhodnejsie, ked vysku naberu na Slovensku a potom komunikuju so Schwechatom. Mohlo by to byt tak?