Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: qwix #226313:
Kartu je nutne si vymenit, kredit ti bude prevedeny na novu. Vymena sa realizuje tam kde bola vydana povodna karta (cize ak mas DPB kartu tak v DPB, ak mas SL kartu tak v SL). Plati sa plna cena novej karty.
Ahojte, dnes mi nesiel kupit ECL... Neplatna karta... A potom pozeram ze na karte "Plati do 5/2018". Prva vec je ci mi to nemalo platit aspon do konca maja, ale to je jedno... Dolezitejsie je - co teraz?

Na karte mam este nejaky kredit v elektronickej penazenke - presunu mi to na predajni DPB na novu kartu? Alebo aj u lajnistov?

Plati sa za predlzenie karty nejaky poplatok / je to nejak zlavnene? (nasiel som len zvyhodneny poplatok pri vymene 10 miestnych SNR, ale ja mam 13 miestne). Dakujem.
Reakcia na: Joyki #226307:
Už ani cez víkend nie sú schopný vypraviť na 130 dva poschoďáky a premávajú sa tam štvorvoznové dobytčáky..
S obehmi si nerobia starosť. Z Ba to ide zmeškané pre malú vatu na obrat a nutný obeh lokomotív....
Reakcia na: 810zssk #226309:
Veď som písal aj...

Reakcia na: Joyki #226307:
Súprav aj rušňov je dostatok, len kvôli šetreniu na údržbe nie je asi polovica prevádzkyschopná ?
Reakcia na: david1 #226306:
To mozu, ale oni pridavaju vlaky aj v spicke.
Reakcia na: Andy #226305:
V clanku to napisane sice je, ale neviem si to celkom v praxi predstavit. Kedze tie linky budu mat ine konecne (aj v BA aj v regione), tak nechapem ako to chcu sprejazdovat. A ak to sprejazdovat nechcu, tak nechapem ako vyuziju "existujuce supravy". Zaujimali by ma detaily.
Reakcia na: david1 #226306:
Nie, budú treba obojsmerné poschoďáky, pretože minimálne v Senci na to nie je priestor ani čas to obehnúť. Takže nové vlaky budú pekné moderné a prázdne, a tie na HLST staré, meškajúce a ešte aj preplnené (lebo nemajú vozne a teda budú krátke).
Okrem toho ako počúvam železničiarov z BANM, Východného, tak sa stále uvažuje nad prenájmom súprav, lebo ZSSK nemá dostatok súprav, vonkoncom nie rušňov + vozňov.
Reakcia na: Andy #226305:
Predpokladám, že na to využijú súpravy aj od v sedle odstavených Rexov a RR.
Reakcia na: akela #226300:
Však na konci článku to máš napísané, ďalšie súpravy na to netreba a personál stačí terajší.
Reakcia na: david1 #226297:
áno, tadiaľ pôjde tá nová cyklocesta s mostom a využije sa už vybudovaný podjazd popod dialnicu.
Reakcia na: akela #226300:
Tými eurofondami by som si nebol taký istý... Možno bude rozdávať finančné prostriedky priamo ECB. Však keď môžme priamo financovať taliansku vládu mimo daní a akéhokoľvek rozpočtu, prečo by sme nemohli financovať súkromný penzión v Santa Croce Camerina alebo nejaké železnice prostým zváčšením peňažnej zásoby. ?
? Fanúšikovia pešej zóny na Mickiewiczovej a architekti
pešia_zóna_s_povolením_vjazdu_do_našej_garáže teraz môžu v centre (Špitálska) názorne vidieť, ako by asi vyzerala situácia na Májkovej a Americkom námestí. A to je v podstate uzavretá len Rajská, kde nie je žiadny tranzit. ?
#bilžšienaokolo
Reakcia na: akela #226300:
Aha, Chodec sa nám premenoval.
tak som zvedavý koľko budú stáť tie jalové kilometre prejazdené medzi Nový Mestom, UNS-eskou a Petržalkou, kde bude vystupovať len pár nadšencov starých vláčikov, nová zastávka bude najskôr po roku 2023 a to už nebudú eurofondy a dúfam ani Jaspers

http://bratislava.dnes24.sk/pristavny-most-sa-po-rokoch-opat-otvori-pre-osobne-vlaky-zeleznice-spoja-senec-s-petrzalkou-297201
Reakcia na: Ike #226298:
Zatiaľ neviem o tom, že by mal byť. 😞
Bude na (zbytočne) zrekonštruovanej lamacskej bus pruh?
Reakcia na: diky #226296:
Na konci Dúbravky bola tiež príprava na prepojenie s Lamačom cez Dúbravčickú priamo do ulice Podháj.
Reakcia na: anbis #226288:
Časť uvedej 4-prúdovej cesty existovala a to od ulice Cesta na Klanec (horný koniec ulice tuším číslo 58, teraz sa v tej preluke stavajú nové byty), tu boli spravené komplet zemné úpravy aj s kanalizáciou, potom pokračovala ako je dnes vidieť samostatne stojací dom smerom k Vysokohorskej ulici k ďalšiemu dnes samostatne stojacemu domu bez kolaudácie, pri ňom sa po zvážnici skrútila smerom k rozostavanej nemocnici Rázsochy a minimálne tento úsek mal už aj betónovú vrstvu /viem to, lebo to prechádzalo aj cez náš pozemok/, chodníky a trakčné stožiare (lampy), časť z nich ešte len uložené na vozovke. Po revolúcii sa toto všetko zlikvidovalo, betón sa rozdrvil, kanalizácia zasypala a o el. rozvody sa postarali spoluobčania... ako dodnes nechápem ako sa toto mohlo dopustiť, viem len, že vtedy veľmi určitá časť vlastníkov chcela uvedenie do pôvodného stavu a ... a je z toho stav ako dnes=sídlo pre divú zver. Keď bude záujem a bude viac času-nakreslím presnú polohu do Google máp. Žiaľ vtedy ako dieťa ma nenapadlo, že by som to fotil....
Pozor, dnešný návrh, ktorý sem dal Mike, už ide v inej trase, pridržiava sa skôr dnešných cestičiek. A cesta sa budovala z dôvodu výstavby sídliska Rázsochy-nie Podháj. Pre ten účel sa budovali aj dva nové zásobníky vody pri existujúcich vodárňach - oba sa tiež nedostavali a dodnes iba chátrajú...
Reakcia na: S499.1023 #226293:
Však ale anbis písal o roku 1990, ty si sem zatiahol obdobie výstavby Podhája (polovica 70-tych). ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.