Bajkalska:
Myslim si ze podjazd tam naozaj existuje, akurat boli vchody uzavrete a vstupy zasypane. Resp. sa vvazdy ani nerobili, len sa odkopala zemina aby sa mohli urobit zaklady a debnenie. Otazne je co spodna voda... https://www.google.sk/maps/@48.144496,17.1514119,48m/data=!3m1!1e3
S tým zasypaním to veru znie divne, aj keď hypoteticky po roku 1990 bolo podľa mňa možné všetko. Ale súhlasím s tebou, že je to asi krajne nepravdepodobné a asi to môžeme považovať za predprípravu pre budúce prerazenie "tunela" (podjazdu).
Nejaké info by sme možno vedeli nájsť v starých časopisoch (Projekt, Technické noviny), len keby bol čas...
Valec, baran: na Domkárskej je naozaj podjazd so zasypanými vstupmi? Kde tam? ? A to Slávičie - o tom som tiež nikdy nepočul, to je na tej strane smerom na Patrónku? Začínam mať dojem, že takéto zakopané stavby tu máme mimoriadne rozšírené ?
Inak obdobný prapodivný podchod existuje aj na križovatke Mlynská dolina x Slávičie údolie. Tam bol po výstavbe otvorený prechod popod ulicu Slávičie údolie (otázne je prečo vlastne ten prechod vznikol) a už veľmi dlhý čas je zamurovaný.
Podľa všetkého sa tam v územnom pláne počíta s tunelom, ktorý bude raz treba preraziť, ako píšeš. Lebo nikde nie je ani zmienka, ani dokumentácia, že by tam ten tunel už reálne bol. (ak nerátam podchod pre peších). Takže ak ho hypoteticky postavili, tak ho v zápätí aj zasypali?
Vďaka za info (aj gejzovi)... ináč technicky si neviem predstaviť, načo by tam bola železobetónová doska (= strop), ktorá by sa neskôr mala podkopávať, to by znamenalo, že ideme raziť tunel ? .Skôr by som veril, že je to zasypané, čo teda zas dodnes nikto nepotvrdil, tak ozaj nerozumiem... dík ešte raz ?
Prečo dali natrolejovaciu strieškou pre 205 na zastávku Cvernovka a nie Svätoplukova? Takto musia vozy zastaviť na zastávke na znamenie aj keď nikto nechce vystupovať a nastupovať.
Minimálne je tam pod asfaltom betónová platňa, pod ktorou sa s tým podjazdom rátalo (lebo zatiaľ som nenašiel nikoho, ani staršieho, kto by potvrdil, že by tam ten podjazd bol fyzicky vykopaný).
Téma trochu pomimo MHD, hoci možno nie až tak... Nepočuli ste náhodou niekto niečo o vraj vybudovanom a neskôr zasypanom podjazde Mlynských nív popod Bajkalskú, cca v úrovni zastávky abusov Prístavný most? Dnes sme to boli aj na mieste pozerať v inej súvislosti a podľa všetkého to tam naozaj je (otvor v stredovom deliacom páse Bajkalskej ohraničený múrikom, klesajúca ulica Mlynské nivy z oboch strán a najmä podivný skok vo vozovke z oboch strán "podjazdu", ako keby prechod Bajkalskej zo stropu na bežný terén)...
Ano,baterky sa vypinaju vlavo pod oknom,ale to niekedy nepomaha,tak vzadu,v motorovom priestore je hlavny vypinac,ktory ti resetuje hned,palubnemu to trva 2 minuty,neboj,nehrabal sa nikde pod deklom pri baterkach.Nastastie boli len materialne skody,drzim palce vodicovi.
Nie si jediný. Ja som začínal v Krasňanoch a po pár rokoch som prešiel na Jurák, na trolejbusoch som zase začal na Trnávke a prešiel na Hroboňku, pričom som vždy s obľubou brával služby z "konkurenčnej" vozovne, takže v priebehu rokov som bol "ten buzerantský k.k.t z Krasňan, Juráku, Trnávky aj Hroboňky ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
gejza
.... poslanec Buocik má pomerne dosť info z "dejín" Ružinova, možno by niečo našiel v archívoch ...