Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #226035:
A to bola pred predĺžením k Eurovei mimo špičiek vzduch voziaca linka... Aj L1 vozí podstatne viac ľudí už od Šafka oproti minulosti. Od Obchodnej v nej býva tiež už plnka.

Aspoň na tratiach 130 a 131 na ktorých sa vyskytujem je tiež citeľne viac cestujúcich oproti minulosti.
Reakcia na: Ámos #226021:
To sa treba pozrieť do nedávnej histórie, keď DPB vyhlasoval tender na nové električky, ktorý bol zhodou okolností napísaný tak, aby preferoval akurát zhodou okolností vyvíjané vozidlá, ktoré zhodou ďalších okolností ponúkli do tendra vo veľmi krátkej určenej lehote 40 dní od vyhlásenia tendra a len tak náhodou to aj vyhrali. A ktoré iné mesto súťažilo tender spolu s údržbou v priestoroch, ktoré ešte ani neexistovali?
Reakcia na: Mike #226030:
Ja si už ani nepamätám, kedy som išiel 210-kou (alebo ju videl) a nebola v nej tlačenica. Tá by si zaslúžila posilnenie intervalu alebo kapacitnejšie vozidlá.
Reakcia na: Peon #226026:
Mám dojem, že obe veci boli už aj minulý rok, či?
Reakcia na: Maykl #226032:
Kvôli zápcham rozhodne odporúčam električku. Ako teraz opravujú Bajkalskú, tak zápchy sú v celej východnej polovici mesta výrazne väčšie.
Mike, Joyki: Ďakujem za reakcie. Práve kvôli zápcham sa pýtam. Testovať budem zajtra...
Reakcia na: Peon #226026:
Lipot je TOP. V sezóne cez víkendy je tam pol Bratislavy...
Reakcia na: Maykl #226027:
To máš asi jedno. Lebo tá 210 môže kvôli zápcham nejaké 2-3 minúty po ceste stratiť (v piatok určite aj viac) a zasa na električku ideš cca 4-5 min pešo. Takže celkový čas jazdy je rovnaký. Akurát električka má interval 8 minút a je kapacitnejšia, 210 má interval 10 minút a niekedy tam býva dobrá tlačenica.
Reakcia na: Peon #226026:
Dost neskora novinka,
1 Thermal listok uz vlani a asi aj rok(y) predtym ponukal geriojet aj do DS aj do Medera
2 preprava bicyklov v buse Bratislava-priehrada-kompa-Bos je predsa povolena uz davno (aj ked tusim stoji par desiatok centov) - ci tu uz preventivne zrusili?
Reakcia na: Maykl #226027:
210 v tom čase má na stanicu jazdnú dobu max. 15 min., električka 12, avšak tam ešte treba pešo prísť, takže odporúčam trolejbus.
Ahojte, prosím o radu. Ako sa bude dať dostať najrýchlejšie okolo 14:30 z okolia Nového SND na hlavnú vlakovú stanicu? L210 alebo radšej prejsť peši na Šafárikovo námestie a použiť L1?
Ďakujem za pomoc.
SAD Dunajská Streda prináša dve novinky nejako sa týkajúce aj Bratislavy.

1; Thermalbus do Dunajskej Stredy: http://www.sadds.sk/sk/thermalbus
2; Cyklobus z Dunajskej Stredy do Čunova (po zastávku "priehrada", takže takmer k obývanej časti). https://www.facebook.com/events/447499309042778/?notif_t=event_calendar_create¬if_id=1523880381769706

Myslím, že šoto zaujímavejšie by bolo spojenie z Bratislavy do Lipótu alebo aspoň do Dunakiliti (tam je vraj tiež nejaké termálne kúpalisko).
Reakcia na: Ámos #226024:
To sme tu už mali za Křižíka na Karlovom moste, Francúzi to majú ako na koľajniciach (APS), tak na ceste (TVR, Translohr) a zatiaľ žiadna sláva. Keď už, tak indukčné nabíjanie Bombardier Primove je aká - taká cesta.
Reakcia na: Ámos #226021:
A neprečítal si si Soliderov text: "Samozrejme, o žiadnu náhodu nešlo"?
Reakcia na: Solider #226012:
Keby si čítal ten článok v Kuriéri, tak by si vedel, že "Nové nízkopodlažné električky sú spoľahlivé. Ak sa vykonáva oprava, tak v priebehu jedného dňa a znovu sú nasadené do premávky." ?
Reakcia na: Solider #226012:
A nebolo nahodou "spolupachatelstvo" celeho tohto aj na strane DPB? Nebolo to cele dohodnuté?
Reakcia na: Petto #226007:
Už by tam L6 bola keby tam bolo klasické obratisko.
Reakcia na: Mirtschi #226018:
Napr. 7 sa predĺžila do Rače, to bolo plus nejaké 2-3vozy a trať do Petržalky - L1 +1 voz (a aj to prechod z K2S na 32 m vlak) a oproti tomu, čo bola predtým 3/8 tak predĺžením 3 do Petržky a 8 na Ľ. Štúra je to myslím +4 vlaky.
A tých 60 nových vozov - koľko zrýchlovačových súprav sa namiesto toho vyradilo? + 7729+26 a 7602+10.

A s intervalom sa toho musí narobiť - musí sa zahustiť. Minimálne na ten 7,5, aby boli v sedle lepšie nadväznosti na autobusy na kraji mesta. Už aj to bude na radiálu za hodinu + jeden spoj - teda cca 200 ľudí (takto sa to marketingovo lepšie predáva ? ).
Reakcia na: Solider #226013:
Síce je momentálne potreba vypraviť +- 110 vlakov, takže pravda i keby sa nakúpilo dalších 60 vozov dlžky 30 m, tak by po dobudování trate do Petržalky museli nejaké T6A5 alebo novostavby K2S zostať. Člověk vychádzal z toho, že DPB mal predtým dlhodobo +- 220 vozov, ktoré vypravoval na 12 liniek a že sa snáď niečo ušetrilo po optimalizácií linkového vedenia, no ako sa dívám na výpravu, moc sa neušetrilo, tak 120 30 metrových vozov bude naozaj málo. Niečo by sa dalo možno ušetriť, keby sa všade vybudovala preferencia, tak by sa zvýšila rýchlosť a tým i obrat vozidiel a znížil by sa ich počet potrebných do výpravy. Ono niekde miesto K2S sa kapacita i navýši, ale z intervalom sa moc toho nenarobí, ak chceme zasa zachovať nadväznosť na každý spoj.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.